برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس
کد خبر: 3538007
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس

گروه جهاد و حماسه: همایش نقش زنان در دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان بسیج و آموزش و پرورش با هدف شناساندن نقش زنان در نهضت عاشورا و دفاع مقدس در دبیرستان هاجر منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همایش نقش زنان در دفاع مقدس امروز یکشنبه ۲۵ مهر، توسط حوزه دانش‌آموزی ناحیه سلمان فارسی منطقه ۱۱ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمدزاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سلمان فارسی، مینو اصلانی، مسئول بسیج زنان کشور، سرهنگ یوسفعلی مرادی، مسئول بسیج دانش‌آموزی تهران بزرگ، سرهنگ کاظم رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت سلمان فارسی و جواد ناظریان، رئیس آموزش و پرورش منطقه 11 در دبیرستان دخترانه دوره اول هاجر برگزار شد.
این مراسم که از ساعت ۸ صبح برپا شد، شامل برنامه‌های متنوعی از جمله؛ رژه حماسی، دکلمه خوانی، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سخنرانی مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور بود. همچنین در این همایش، مراسم نمادین نواختن زنگ «نهضت ما زنده‌ایم» روایتی از کتاب «من زنده‌ام» معصومه آباد، هم‌زمان با سالروز اسارت وی و با هدف شناساندن نقش زنان در نهضت عاشورا و دفاع مقدس اجرا شد.
در این مراسم جواد نظریان، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ضمن خیر مقدم به مسئولان گفت: ما امروز باید کاملاً آماده و از شیوه زندگی حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) پیروی کنیم و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و در زندگی خود از حیا و خوش اخلاقی در زندگی این بزرگواران الگو بگیریم.
اصلانی ریاست بسیج جامعه زنان کشور سخنران اصلی برنامه بود و گفت: تاریخ دفاع مقدس بسیار درخشان است. هشت سال اتفاقی مهم رخ داد که از آن می‌توانیم تا مدت‌ها فیلم‌ها و کتاب‌های با ارزشی پدید آوریم. شهدای زن زیادی داریم که رشادت‌های بسیاری کردند، خانم معصومه آباد دختر ۱۷ ساله‌ای بود که ارتش عراق را به زانو در آورد. دختران ایرانی ارتش عراق را خسته کردند. ما امروز ما باید به تاریخ سرافراز خود افتخار کنیم و از این تاریخ پُربار درس بگیریم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۶
0
0
برگزاری این همایش باعث شناساندن نقش زنان در دفاع مقدس و در نهضت عاشورا و رشادت‌های آنها است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۵
0
0
برگزاری این همایش نقش زنان در دفاع مقدس و نهضت عاشورا را به مردم می‌شناساند
captcha