فیلمنامه چهل قسمتی «سلمان فارسی» در راه است
کد خبر: 3540381
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

فیلمنامه چهل قسمتی «سلمان فارسی» در راه است

گروه هنر: فیلمنامه «سلمان فارسی» بر اساس داستانی از داود میرباقری در 40 قسمت نوشته می‌شود.

امرالله احمد‌جو، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: هم‌اکنون مشغول نگارش فیلم‌نامه سریال «سلمان فارسی» هستم؛ البته داود میرباقری کارگردان مجموعه تمامی 40 قسمت سریال را نوشته، تنها من به همراه عد‌ه‌ای دیگر برای هر قسمت، دیالوگ می‌‌نویسیم. 

وی افزود: اگر شرایط آن‌گونه که باید پیش رود، این سریال عظیم قرار است، آبان‌ 96 تولیدش آغاز شود. درباره نقش سلمان هم همین اندازه بگویم که بازیگران مختلفی از کودکی تا بزرگسالی وی را بازی خواهند کند. 

وی در ادامه خبر خود آورده است: سلمان فارسی از اهالی اصفهان بود، برای همین به احتمال زیاد تصویربرداری مجموعه در این استان انجام خواهد شد، البته درباره بخش‌های فنی این سریال، اطلاع دقیقی ندارم، اما همین اندازه می‌دانم میرباقری از جوانی آرزوی ساخت سلمان فارسی را داشت. 

کارگردان سریال «روزی روزگاری» در انتهای خبر خود آورده است: مدت‌هاست که دیگر خود کارگردانی نمی‌کنم، چون با برخوردی که با سریال «پشت کو‌های بلند» صورت گرفت دیگر انگیزه چندانی برای فیلم‌سازی ندارم. این وضعیت نیز، نشئت گرفته از رفتار و سیاستی است که مدیران سینما با سینماگران در پیش گرفته‌اند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۴
0
0
با ساخت این فیلمنامه باعث شناخت علاقمندان به این شخصیت می‌شود
captcha