بخش شفاهی جشنواره قرآنی تربیت و تعالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3540382
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

بخش شفاهی جشنواره قرآنی تربیت و تعالی برگزار می‌شود

گروه مسابقات: بخش شفاهی دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه کارکنان و خانواده‌های شهرداری تهران، چهارم و پنجم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

جشنواره تربیت و تعالی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش شفاهی دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران چهارم و پنجم آبان‌ماه در مجموعه باغ گلستان برگزار می‌شود.
این متسابقان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، اذان و قصار السور در مقاطع بانوان و آقایان و کودکان در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالای آن و به تفکیک انجام می‌گیرد.
براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه زمان رقابت آقایان و فرزندان پسر و چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه ویژه بانوان و فرزندان دختر و از ساعت 9 تا 18 برپا خواهد شد.
لازم بذکر است، این جشنواره به همت معاونت توسعه منابع انسانی، اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در مجموعه باغ گلستان واقع در خیابان آزادی، خیابان جیجون، خیابان کمیل، بین خوش و رودکی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، گروهی از قاریان و داوران بین‌المللی کشورمان به همراه سه نفر از منتخبان نخستین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی، داوری و قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده دارند. همچنین اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با هفته وحدت و همراه با تجلیل از برگزیدگان و منتخبان هر رشته انجام می‌شود.
captcha