بازی رایانه‌ای «بردیا» رونمایی شد
کد خبر: 3541256
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

بازی رایانه‌ای «بردیا» رونمایی شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: بازی بردیا، بزرگترین بازی سه بعدی در سطح ملی است که در عصر چهارمین روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی بردیا، بزرگترین بازی سه بعدی در سطح ملی است که در عصر چهارمین روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توسط مؤسسه شکوه ایرانیان با حضور سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.

افضلی، مدیر پروژه بازی بردیا با اشاره به روند تولید گفت: بعد از ساخت فیلم سیصد سعی کردیم بازی‌ای را بسازیم که بتواند فرهنگ غنی و توحیدی ایرانیان را معرفی کند. همچنین ساخت این بازی بیش از پنج سال زمان برد که اواخر پاییز وارد بازار می‌شود و سعی داریم نسخه انگلیسی آن را بهار سال آینده به بازارهای بین‌المللی عرضه کنیم.

بازی بردیا که توسط شرکت مهاد رسانه (سوشیانت شیراز) ساخته شده است و این بزرگترین بازی سه بعدی در سطح ملی است که با محوریت تاریخی – داستانی و با موضوع ایثارگری شجاعت و بیان واقعیت های تاریخی مربوط به حمله اسکندر مقدونی به ایران، اوضاع و احوال حکومت و دربار هخامنشیان و ایثارگری و مقاومت آریو برزن و سربازان دلیر ایران زمین است که با گیم پلی اکشن – ماجراجویی به روایت داستان خود می‌پردازد.
 
در بازی سه بعدی بردیا، توجه به معماری و پوشش مردم در دوران هخامنشی از نکات مهمی است که مورد توجه قرار گرفته است و به معماری و نوع لباس و پوشش نظامی افراد در دوره هخامنشی توجه شده و سعی شده تا فضای تخت جمشید را به عنوان مهم‌ترین اثر و محوطه تاریخی خود به غیر ایرانی ها نشان دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵
0
0
ساخت بازی‌های که جنبه‌های آموزشی و تاریخی دارند باعث افزایش سطح دانش علاقمندان می‌شوند
captcha