پروژه نفوذ دشمن با جدا كردن انقلابیون از صف نظام اسلامی دنبال می‌شود
کد خبر: 3542247
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
سعادت‌نژاد:

پروژه نفوذ دشمن با جدا كردن انقلابیون از صف نظام اسلامی دنبال می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: دشمنان با اجرای پروژه نفوذ به‌دنبال آن هستند تا انقلابیون ما را یكی بعد از دیگری از صف انقلاب اسلامی خارج كنند و بدین طریق بر پایه‌های این نظام اسلامی صدمه وارد كنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سعادت‌نژاد، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس امروز، 10 آبان در كارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای افسران جنگ نرم» كه ویژه بسیج اساتید استان فارس برگزار شد، ضمن برشمردن اركان قیام عاشورا گفت: ظلم و كید دشمنان دین همواره در طول تاریخ وجود داشته است به طوری كه مشاهده می‌كنیم جریان‌هایی كه زمانی در مقابل امام حسین(ع) ایستادند، امروز هم در مقابل اسلام ایستاده‌اند.
وی، جنگ نرم و روانی دشمن را برای بستن فهم مردم و همچنین گسترش بی‌بصیرتی در میان آحاد مردم در فضاهای سایبری و مجازی را از جمله تلاش‌های دشمنان در مقابله با دین اسلام دانست و لزوم هوشیاری در تمام این عرصه‌ها را یادآور شد.
سعادت‌نژاد همچنین به شرایط منطقه اشاره كرد و افزود: امروز دشمنان اسلام با دلارهای عربستان و كشورهای مرتجع منطقه مسلمانان بیشماری را می‌كشند و از این طریق پروژه اسلام‌ستیزی خود را دنبال می‌كنند.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با یادآوری این نكته كه دشمنان علاوه بر این‌ها جهت نفوذ در انقلاب اسلامی و كشور ما به عنوان امن‌ترین كشور منطقه تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهند، گفت: دشمنان با اجرای پروژه نفوذ به دنبال آن هستند تا انقلابیون ما یكی بعد از دیگری از صف انقلاب اسلامی خارج كنند و بدین طریق بر پایه‌های این نظام اسلامی صدمه وارد كنند.
وی، نظام جمهوری اسلامی ایران را سكان امنیت در منطقه و با محوریت امام خامنه‌ای دانست و گفت: امروز هر كدام از رؤسای كشورها كه بخواهند به كشور ما سفر كنند باید ابتدا به دیدار مقام معظم رهبری بروند.
سعادت‌نژاد همچنین منویات مقام معظم رهبری را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و افزود: امروز این افتخار را در سطح دنیا پیدا کرده‌ایم که هر آنچه رهبر معظم انقلاب می‌گویند انجام می‌شود و آنچه نشده بر اثر این است که گوش نکرده‌اند.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینكه امروز قدرت ایران به حدی است كه امورات منطقه با محوریت ولایت و رهبری صورت می‌گیرد، نمونه این مسئله را اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس دانست.
وی با اشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی جهت رفع بحران در عراق گفت: بسیاری از این بحران‌ها با رهنمودهای مقام معظم رهری برطرف شد كه باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.
سعادت‌نژاد در پایان ضمن یادآوری مجدد نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی در منطقه گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با تمام قدرت از مسلمانان در سوریه و یمن حمایت می‌كند و این مهم را تا پیروزی جبهه حق علیه باطل انجام می‌دهد.
captcha