برگزاری هفته پایانی رقابت‌های گروه A لیگ حافظان قرآن مازندران
کد خبر: 3543198
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

برگزاری هفته پایانی رقابت‌های گروه A لیگ حافظان قرآن مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفته پایانی رقابت‌های گروه A لیگ حافظان قرآن استان مازندران برگزار می‌شود.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری هفته پایانی رقابت‌های گروه A  لیگ حافظان قرآن استان مازندران طی روز جمعه، 14 آبان‌ماه خبر داد.
طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: با پایان یافتن این هفته از رقابت‌های گروه A، دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ حافظان قرآن مشخص خواهند شد.
وی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ حافظان قرآن و برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها هستیم، ادامه داد: با برگزاری هفته پایانی رقابت‌ها در دو گروه A و B، چهار تیم از دو گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.
طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح افزود: طی هفته پایانی رقابت‌های گروه A، برنامه رقابت‌های هفته‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم این گروه به صورت یکجا اجرا خواهد شد.
حسینی بیان کرد: طی برنامه رقابت‌های هفته ششم، ضحی فریدونکنار با کوثر جویبار، طه بابلسر با بصیرت آمل، مدهامتان میاندرود با آل طه آمل و تسنیم بهشهر با عروةالوثقی بهشهر به رقابت می‌پردازند و تیم نغمه‌های آسمانی محمودآباد نیز استراحت خورده است.
طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: طی برنامه هفته هفتم رقابت‌های این گروه نیز تیم‌های نغمه‌های آسمانی محمودآباد با بصیرت آمل، ضحی فریدونکنار با آل طه آمل، طه بابلسر با عروة‌الوثقی بهشهر، مدهامتان میاندرود با تسنیم بهشهر به رقابت پرداخته و تیم کوثر جویبار استراحت خورده است.
حسینی تصریح کرد: از برنامه هفته هشتم گروه A نیز تیم‌های کوثر جویبار با آل طه آمل، نغمه‌های آسمانی محمودآباد با عروة‌الوثقی بهشهر، ضحی فریدونکنار با تسنیم بهشهر و طه بابلسر با مدهامتان میاندرود رقابت می‌کنند و تیم بصیرت آمل نیز استراحت خورده است.
طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح تصریح کرد: طی برنامه رقابت‌های هفته نهم این گروه نیز تیم‌های بصیرت آمل با عروة‌الوثقی بهشهر، کوثر جویبار با تسنیم بهشهر، نغمه‌های آسمانی محمودآباد با مدهامتان میاندرود، ضحی فریدونکنار با طه بابلسر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و تیم آل طه آمل نیز استراحت خورده است.
حسنی اظهار کرد: رقابت‌های این هفته لیگ حافظان بسیار حساس و سنگین است چراکه در پایان این رقابت‌ها، دو تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ حافظان قرآن استان مازندران مشخص خواهند شد.
یادآور می‌شود، رقابت‎‌های لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران طی روزهای جمعه هر هفته در محل مرکز فرهنگی، قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار می‌شود.
captcha