برترین‌های «الحافظون» معرفی شدند
کد خبر: 3544779
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

برترین‌های «الحافظون» معرفی شدند

گروه مسابقات: نفرات برتر رشته‌ها و بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره قرآنی الحافظون که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، نفرات برتر چهارمین جشنواره قرآن و عترت الحافظون که اواخر هفته گذشته به کار خود پایان داد، معرفی شدند.
بر همین اساس و در راستای نشر و ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین عموم مردم به‌ویژه بسیجیان تهران و شناسایی و معرفی استعدادها و ظرفیت‌های حفظ قرآن کریم بسیجیان تهران بزرگ، مرحله نهایی چهارمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم بسیج تهران(جشنواره الحافظون) در روزهای 8 تا 14 آبان‌ماه برگزار شد.
بانوان و آقایان سنین زیر 7 سال در روزهای 8 و 9 آبان‌ماه و آزمون حفظ موضوعی در روز 10 آبان‌ماه و همچنین سنین بالای 7 سال آقایان و بانوان در روزهای 11 تا 14 آبان‌ماه در محل مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به رقابت پرداختند.
گفتنی است؛ داوری گروه بانوان را خانم‌ها صریحی‌نژاد، شیرازی، آقایی و گروه آقایان را آقایان محمد‌حسین سعیدیان، امیر آقایی، محمود کریمی، سید‌میلاد تاج‌زاده و مهدی محرم‌زاده عهده‌دار بودند.
برای دریافت اسامی برگزیدگان این جشنواره در بخش‌‌‌‌‌‌ها و رشته‌های مختلف اینجا کلیک کنید!
captcha