آزمون‌های دوره آموزشی مصححان قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3549842
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

آزمون‌های دوره آموزشی مصححان قرآن برگزار می‌شود

گروه ادب: آزمون‌های کتبی و شفاهی دوره آموزشی تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن در ماه‌های آذر و دی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه آزمون‌های کتبی و شفاهی دوره آموزشی تخصصی کارشناسان تصحیح قرآن کریم طی ماه‌های آذر و دی برگزار می‌شود. این آزمون‌ها از 18 آذرماه آغاز شده و 2 دی‌ماه پایان می‌یابد.
پنجشنبه 18 آذرماه از ساعت 9 تا 10:15 آزمون کتبی درس رسم و ضبط قرآن کریم، 10:30 تا 11:45 آزمون کتبی درس تجوید و 13 تا 16 آزمون همزمان شفاهی دروس رسم و ضبط و تجوید قرآن از سوی اداره امور تصحیح و ارزیابی معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم برگزار می‌شود.
آزمون همزمان دروس شیوه‌ها و اصول مؤثر در تصحیح و غلطنامه‌نویسی و اصول و امور فنی چاپ و نشر قرآن کریم نیز 25 آذرماه از ساعت 8:30 تا 9:30 اجرا خواهد شد. همچنین در همین روز، آزمون عملی مبانی کاربردی رایانه از ساعت 9:45 تا 12 است.
برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی همزمان دروس اعراب‌القرآن و روش‌های ترجمه نیز 2 دی‌ماه به ترتیب از ساعت 8:30 تا 9:45 و 10 تا 12 است.
یادآور می‌شود، کارگاه آموزشی تخصصی تصحیح قرآن از ۲۹ مهرماه آغاز شد و تا 4 آذرماه ادامه داشت، هفته گذشته به پابان رسید. در این دوره‌ها حدود 30 نفر شرکت داشتند و اساتید گوناگون به تدریس مباحث گوناگون اعم از رسم و ضبط، تجوید کاربردی، اصول غلطنامه‌نویسی و ... پرداختند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۶
0
0
با شرکت علاقمندان در این آزمون به نقاط ضعف و قوت خود پی‌می‌برند
captcha