دیدار با خانواده شهیدان «عباس و محمد شوندی»
کد خبر: 3550941
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

دیدار با خانواده شهیدان «عباس و محمد شوندی»

گروه جهاد و حماسه: رئیس فرهنگسرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز به مناسبت سالروز تولد شهید عباس شوندی در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» با خانواده معظم شهیدان عباس و محمد شوندی دیدار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان، در این برنامه که از ساعت 16 تا 17 دوشنبه، پانزدهم آذرماه در منزل خانواده معظم شهیدان عباس و محمد شوندی برگزار می‌شود، کارکنان فرهنگسرای رضوان، ضمن گرامیداشت سالروز تولد شهید عباس شوندی میهمان خانواده معظم این دو سردار رشید اسلام خواهند بود.

شهید عباس شوندی متولد 1339 و شهید محمد شوندی متولد 1343 از سرداران دفاع مقدس هستند که شهید عباس شوندی در بیستم اردیبهشت‌ماه 1361 در غرب کشور(سرپل ذهاب) و شهید محمد شوندی برادر کوچکتر هفدهم اردیبهشت‌ماه همان سال درعملیات بیت‌المقدس(خرمشهر) به درجه رفیع شهادت نایل می‌شوند.

گفتنی است؛ مرور خاطرات دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهیدان والامقام به مناسبت سالروز تولد آن شهید والامقام در کنار تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا و پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی از جمله (ايثار، جهاد ، شهادت، پایداری و مقاومت) و ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند شهدا از زبان خانواده معظم ایشان، به منظور آشنایی نسل امروز با سیره و الگوهای تربیتی شهدا، با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف ویژه برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تاسیس این فرهنگسرا در سال 1389 تاکنون، هر هفته روزهای دوشنبه با حضور در منزل خانواده معظم شهدای والامقام برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 55202218 تماس گرفته یا از سایتRezvan.farhangsara.ir   بازدید کنند.

captcha