برگزاری همایش «قرآن، پیامبر اعظم(ص) و بسیج»/ اختتامیه الحافظون
کد خبر: 3552279
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

برگزاری همایش «قرآن، پیامبر اعظم(ص) و بسیج»/ اختتامیه الحافظون

گروه فعالیت های قرآنی: سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همایش قرآن، پیامبر اعظم(ص) و بسیج را برگزار می کند، در این همایش از برگزیدگان چهارمین جشنواره قرآنی الحافظون نیز تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که طی روزهای هشتم تا پانزدهم آبان ماه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شده بود، برپا می شود.
بر همین اساس این مراسم که به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برپا می شود، جزئی از همایش بزرگ «قرآن، پیامبر اعظم(ص) و بسیج» روز دوشنبه 22 آذرماه، خواهد بود.
در همایش قرآن، پیامبر اعظم(ع) و بسیج علاوه بر تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون شاهد اجرای برنامه های دیگری همچون ارائه دستاوردهای چهارساله سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، افتتاحیه چهارمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی بسیج تهران بزرگ خواهیم بود.
همچنین رونمایی از لوح فشرده سلسله جلسات سبک زندگی قرآنی و رونمایی از آلبوم آئینی مذهبی آیه های جهاد از دیگر بخش های این همایش است.
این همایش روز دوشنبه 22 آذرماه با حضور جمعی از مدیران قرآنی و مسئولان بسیج کشور و نیز سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۰
0
0
برگزاری این همایش باعث شناخت چهر‌ه‌های قرآنی به علاقمندان می‌شود
بدون نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۸
0
0
ان شاء‌الله برگزاری چنین طرح‌هایی نقش عظیمی در فراگیری برنامه‌ی حفظ قرآن و علاقمندان داشته باشد؛ خدا توفیق دهد تا مشمول آیه 30 سوره فرقان نشویم. ملتمش دعای خیر از شما بزرگواران
captcha