اجرای 4000 ختم قرآن در راستای اجلاسیه شهدای گلستان
کد خبر: 3552401
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

اجرای 4000 ختم قرآن در راستای اجلاسیه شهدای گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای چهار هزار ختم قرآن کریم توسط ۱۲۰ هزار نفر در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: در دهه پایانی اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان هستیم و هزاران برنامه بزرگ و کوچک تحت عنوان اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان به اجرا در آمده است.
وی افزود: ویژه برنامه‌هایی برای استان در نظر گرفته شده که تعدادی از آن‌ها مانند یادواره شهدای دانشجو و یادواره شهدای اهل سنت برگزارشده و برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای کارمند، کنگره رزمندگان استان، کنگره اسوه‌های صبر و... طی روزهای آینده برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در تاریخ ۲۵ آذر برگزار می‌شود، گفت: در شب بیست و پنجم دعای کمیل در شهرستان بندرگز و صبح جمعه ۲۶ آذر دعای ندبه در شهرستان مینودشت به یاد شهدا برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به تبلیغات در تمام شهرهای استان، روستاها و اماکن مذهبی و عمومی، اظهار کرد: مسابقه مهمانی لاله‌ها برنامه‌ای است که شهروندان می توانند با حضور در سازمان‌های تبلیغات اسلامی، سپاه و مراکز آموزش‌وپرورش این پرسشنامه را تهیه‌کرده و در مسابقه شرکت کنند.
وی از برگزاری ختم چهار هزار قرآن در گلستان خبر داد و گفت: از روز شنبه ۲۰ آذرماه برنامه‌ای تدارک دیده‌شده است که حدود ۱۲۰ هزار نفر به شکل هم‌زمان یک جزء از قرآن کریم را خوانده و چهار هزار ختم قرآن تقدیم به شهدای استان شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همایش رزمی فرهنگی به مدت پنج شب در استان برگزار می‌شود و روز اجلاسیه برنامه‌ای تدارک دیده‌شده تا از فلکه شهدای گرگان تا محل اجلاسیه که واقع در نمایشگاه بین‌المللی گرگان است ایستگاه‌های صلواتی متعددی در طول مسیر برگزار شود و مردمی که در مسیر ورود به برنامه هستند از این ایستگاه‌ها استفاده کند.

captcha