بررسی اعتبارات فرهنگی لایحه بودجه 96 در کمیسیون فرهنگی/ دیدار با مراجع در دستورکار
کد خبر: 3552494
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

بررسی اعتبارات فرهنگی لایحه بودجه 96 در کمیسیون فرهنگی/ دیدار با مراجع در دستورکار

گروه سیاسی: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این هفته با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه به بررسی اعتبارات فرهنگی لایحه بودجه سال 1396 خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار خواهد شد و براین اساس روز دوشنبه، 22 آذر، اعضای کمیسیون فرهنگی با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار خواهند کرد و پس از آن در نشستی با حضور مسئولان حوزه علمیه قم شرکت می‌کنند و در پایان از مراکز فرهنگی شهر قم بازدید خواهند کرد.
همچنین کمیسیون فرهنگی روز سه‌شنبه، 23 آذر، در نشستی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه به بحث و بررسی پیرامون اعتبارات فرهنگی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور خواهد پرداخت.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکشنبه، 21 آذر، میزبان حسن قشقاوی، معاون امور مجلس، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت ارائه گزارش خواهد بود.
روز سه‌شنبه، 23 آذر، نیز محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، جهت پاسخگویی به سؤال‌های برخی از نمایندگان در این کمیسیون حضور خواهد یافت.
در همین روز اعضای هیئت تحقیق و تفحص جهت «بررسی وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلأهای قانونی این موضوع» از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخاب خواهند شد.
کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دوشنبه، 22 آذر، از سازمان انرژی اتمی تهران بازدید می‌کند.
کارگروه بازارهای مالی کمیسیون اقتصادی نیز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، 21 و 23 آذر، به بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.
کمیسیون بهداشت و درمان نیز روز یکشنبه، 21 آذر، با حضور مسئولان پدافند غیر عامل کشور به بررسی گزارش این سازمان در خصوص تهدیدات زیستی می‌پردازد.
captcha