بیانیه دهمین دوره ارزیابی قاریان و حافظان اعزامی به مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3553747
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

بیانیه دهمین دوره ارزیابی قاریان و حافظان اعزامی به مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات: در نشست خبری دهمین دوره ارزیابی قاریان و حافظان قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن، بیانیه این دوره توسط رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در نشست خبری اعلام نتایج دهمین دوره ارزیابی قاریان و حافظان قرآن کریم بیانیه این دوره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قرائت شد،‌ که به شرح زیر است:
معرفی اسامی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم
مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با نظارت کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و با مشارک اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش پس از برگزاری دهمین دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان ج.ا.ا به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و متعاقباً تشکیل جلسات متعدد کارشناسی، اسامی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم در سال 95-96 را اعلام می دارد:
نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی «در رشته قرائت»

ردیف

کشور برگزار کننده مسابقه

نام نام خانوادگی متسابق

1.

جمهوری اسلامی ایران

سعید پرویزی

2.

مالزی

حامد علیزاده

3.

ترکیه

سید مصطفی حسینی


نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی «در رشته حفظ»

ردیف

کشور برگزار کننده مسابقه

نام نام خانوادگی متسابق

1.

جمهوری اسلامی ایران

موسی معتمدی

2.

الجزایر

محمدعلی اسلامی

3.

روسیه

محمود محمدی نیا

4.

ترکیه

مصطفی اصفهانیان

5.

اردن

ابوذر کرمی

6.

سودان

محمدرسول تکبیری

7.

امارات

علی فیضی


در بخش دانش آموزی نیز آقایان: سیدمحمد حسینی پور(سمنان)، علیرضا اسحاقی(خراسان رضوی) و علی ساجدی مقدم(خراسان رضوی) در رشته قرائت و آقایان مهدی عبرتی و محمدحسین عربیان(قم) در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله نهایی انتخابی مسابقات بین المللی دانش آموزان راه پیدا کرده اند.
این مرحله 20 روز پیش از مسابقات برگزار خواهد شد.
چند نکته مهم:
1ـ قاریان و حافظان منتخب بر اساس نتایج ارزیابی دقیقی که در دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان ج.ا.ا به مسابقات بین‌المللی صورت گرفته است، معرفی می شوند.
2ـ اسامی کشورهای برگزار کننده مسابقه بین المللی بر اساس معمول سنوات گذشته و دعوتنامه های واصله از این مسابقات، تنظیم شده است. لذا عدم وصول دعوت نامه هر یک از این مسابقات در مقطع زمانی فعلی منتفی نیست.
3ـ چنانچه دعوتنامه هر یک از مسابقات بین المللی مذکور وصول نشود، از قاری و یا حافظ معرفی شده برای این مسابقه جهت حضور مستقیم در دوره ارزیابی و انتخاب سال آینده دعوت به عمل خواهد آمد.
4ـ در صورت هرگونه تغییر در آیین نامه مسابقات مذکور (اعم از تغییر شرایط سنی، تغییر مفاد مسابقه و ..) و یا وصول دعوت نامه جدید (به غیر از کشورهای برگزار کننده ذکر شده در این اطلاعیه) تصمیم لازم در کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم اتخاذ خواهد شد.
captcha