رتبه‌های برتر المپیاد راسخون 10 جزء قرآن اعلام شد
کد خبر: 3560719
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
از سوی جامعةالقرآن استان تهران؛

رتبه‌های برتر المپیاد راسخون 10 جزء قرآن اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رتبه‌های برتر سه رشته حفظ کتبی و شفاهی و مفاهیم کتبی المپیاد راسخون 10 جزء قرآن جامعةالقرآن استان تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نتایج المپیاد قرآنی ـ علمی راسخون 10 جزء اول قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران ویژه حفاظ دوره یکساله 95-96 در پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://www.jqk.ir اعلام شده است.
براساس این گزارش سه نفر از حافظان قرآن شعبه رسالت بانوان بزرگسال چون زهرا سادات روحانی با کسب امتیاز 97/33، فاطمه شاهمحمدی با امتیاز 97/17 و صبا نرم‌چشم با به‌دست آوردن امتیاز 97/13  در مجموع امتیازات سه بخش حفظ شفاهی و کتبی و مفاهیم کتبی توانستند بالاترین حد نصاب را میان بانوان و آقایان شرکت‌کننده کسب کنند.
در بخش پنج جزء اول حفظ شفاهی نیز زهرا‌سادات روحانی، فاطمه شاهمحمدی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال،  مجتبی احمدی از شعبه ورامین، محمدرضا اسدی از شعبه رباط کریم، محمد بهرامی‌فروتن و امیرعلی رحیمی از مرکز قرائت تهران توانستند امتیاز 100 را در این رشته به‌دست آوردند و به عنوان رتبه نخست شناخته شوند.
همچنین مریم‌سادات جلالی با امتیاز 99/75 از شعبه رسالت بانوان بزرگسال تهران توانست رتبه دوم را به‌دست آورد و مقام سوم این رشته را علی بحرانی‌پور و سبحان قادری از شعبه نامجوی تهران با کسب 99/50 بدست آوردند.
رتبه‌های برتر المپیاد راسخون 10 جزء قرآن اعلام شد
اما در بخش پنج جزء دوم حفظ شفاهی فاطمه باقریان از  شعبه امام حسین(ع)، زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، محمدهادی نصیری‌پور و محمدرضا بهبودی از شعبه امام حسن عسکری، محمد صادق نیک‌فر ار شعبه نامجو، محمد بهرامی‌فروتن و امیر علی رحییی از شعبه مرکز قرائت تهران و سعید پیله‌ور از شعبه طلاب توانستند با کسب 100 درصد رتبه اول را بدست آوردند.
همچنین مجتبی احمدی از شعبه ورامین تهران با رتبه دوم 99/50، مقام دوم را کسب کرد. همچنین رتبه سوم نیز به فاطمه شاهمحدی با کسب 93 امتیاز از شعبه رسالت بانوان بزرگسال رسید.
براساس این گزارش در بخش حفظ کتبی نیز با کسب امتیاز 96  به ترتیب فاطمه شاهمحمدی، صبا نرم چشم، زهرا شفق و سمانه نظامی و رتبه دوم با کسب امتیاز 92 به فاطمه باقریان از شعبه امام حسین، زهرا سادات روحانی، زهرا نادری، مهسا افراسیابی، فاطمه آقایی، فاطمه ملایی و مطهر روستایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، سعید پیله‌ور تهران از شعبه طلاب، علی جنتی از مرکز قرائت تهران، محمدحسین حسنی از شعبه نامجو، محمدرضا نامجو از شعبه امام حسن عسکری(ع) رسید.
همچنین زهرا بهطلب از شعبه امام حسین(ع)، زهرا ترجمان و معصومه شاه قلعه از شعبه رسالت تهران و علی بحرانی‌‌پور از شعبه نامجو و مهدی علی‌گلیان از شعبه طلاب، مهدی رسول‌خانی و مهدیار شیرازی فراشاه و مهدی شعبانی از شعبه امام حسن عسکری(ع) رتبه سوم را با کسب امتیاز 88 بدست آوردند.
رتبه‌های برتر المپیاد راسخون 10 جزء قرآن اعلام شد
در بخش کتبی مفاهیم نیز زهرا سادات روحانی، صبا نرم‌چشم از شعبه رسالت و علی بحرانی‌پور از شعبه نامجو باب کسب امتیاز 100 دارای رتبه اول، سمانه نظامی، فاطمه شاهمحمدی از شعبه رسالت بانوان و سیدحمیدرضا علوی تهرانی و مجتبی احمدی ورامین تهران رتبه دوم را با کسب 96 امتیاز کسب کردند.
براساس گزارش ایکنا، رتبه سوم نیز در بخش کتبی مفاهیم با امتیاز 88  به مریم نادری از شعبه امام حسین(ع)، زهرا شفق، زهرا نادری، مریم افراسیابی و کیمیا صادقی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، محمدرضا بهبودی از شعبه امام حسن عسکری(ع)، مهدی علی‌گلیان و شایان سعیدی از شعبه طلاب و محمدمهدی پناهی از شعبه نامجو رسید.
captcha