فراخوان ثبت نام اردوی یک روزه اعضای جلسه «احمد ابوالقاسمی»
کد خبر: 3562145
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

فراخوان ثبت نام اردوی یک روزه اعضای جلسه «احمد ابوالقاسمی»

گروه جلسات و محافل: احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی برای اعضای جلسات هفتگی خود اردوی یک روزه به شهر مقدس قم برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی برای اعضای جلسات هفتگی خود، از ظهر پنجشنبه 30 دی تا ظهر جمعه 1 بهمن، اردوی زیارتی ـ تفریحی به شهر مقدس قم برگزار خواهد کرد.
برنامه‌های این اردوی یک روزه شامل، زیارت حضرت معصومه(س)، ديدار با آيت‌الله العظمی مكارم شيرازي و نماز جماعت در بيت ايشان، برپايي محفل انس با قرآن در طبقه زيرين شبستان امام خميني(ره) واقع در حرم حضرت معصومه(س) و شركت در مراسم غبارروبي حرم است.
با توجه به محدودیت اسکان و پذیرایی، آن دسته از علاقه مندانی که سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند، پذیرفته خواهند شد. ظرفیت افراد شرکت کننده پنجاه نفر است و افراد 18 تا 50 سال در این اردو پذیرش می‌شوند. همچنین هزینه ایاب و ذهاب به عهده‌ متقاضیان است.
علاقه مندان برای شرکت در اردوی یک روزه از صبح روز جمعه ٢٤ دي ماه تا پايان روز شنبه ٢٥ دي ماه پیام کوتاهی شامل نام و نام خانوادگي و سال تولد و شماره‌ موبايل خود را به تلگرام شماره ٠٩٣٦١٥٠٥٥٧٥ارسال کنند.
یادآور می‌شود که اردوی یک روزه زیارتی ـ تفریحی به شهر مقدس قم از ساعت 14 روز پنجشنبه 30 دی ماه در شبستان امام خمینی(ره) واقع در حرم حضرت معصومه(س) شروع خواهد شد و ساعت 12 ظهر روز جمعه 1 بهمن ماه خاتمه خواهد یافت.
captcha