اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینماهای اصفهان
کد خبر: 3565985
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینماهای اصفهان

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سینما ساحل با یک سالن به گنجایش ٦٤٠ نفر و سینما فلسطین با یک سالن و ٥٠٤ نفر ظرفیت آماده اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پرویز طاهری معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ١٤ تا ٢١ بهمن در سینماهای ساحل و فلسطین به روی پرده می‌رود، گفت: سینما ساحل با یک سالن به گنجایش ٦٤٠ نفر و سینما فلسطین با یک سالن و ٥٠٤ نفر ظرفیت آماده اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر هستند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه هر دو سینمای ساحل و فلسطین تحت مالکیت حوزه هنری هستند، افزود: سینما ساحل در سال  ١٣٤٢ تاسیس و در سال ٨٦ بازسازی شد و سینما فلسطین نیز که در سال ١٣٤٥ تاسیس شده بود بازسازی و با حضور سینماگران و علاقه مندان به هنر هفتم مورد افتتاح مجدد قرار گرفت.
گفتنی است متقاضیان با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com می‌توانند بلیت خود را خریداری کنند و بلیت‌های خریداری شده در  حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد.
captcha