نتایج جشنواره تلاوت‌های مجلسی «مبشر» اعلام شد
کد خبر: 3566083
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

نتایج جشنواره تلاوت‌های مجلسی «مبشر» اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج جشنواره تلاوت‌های مجلسی با نام «مبشر» که در فضای مجازی برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی دبیرخانه جشنواره قرآنی «مبشر»، نتایج جشنواره تلاوت های مجلسی با نام «مبشر» که در فضای مجازی برگزار می‌شود، شام‌گاه چهارم بهمن‌ماه اعلام شد.

همچنین، بر اساس آئین‌نامه، از هر گروه سنی سه تلاوت انتخاب می‌شود اما با توجه به اینکه در بعضی از گروه‌‌های سنی تعداد تلاوت‌‌ها کمتر بود یک نفر به جای سه نفر انتخاب شده و اینکه در بعضی گروه‌های سنی نیز داوران تشخیص داده‌اند که با توجه به سطح تلاوت‌ها به جای سه نفر دو نفر انتخاب شوند و یا در بعضی از این گروه‌ها به‌دلیل قوی بودن سطح تلاوت‌ها دو تلاوت در نظر‌سنجی قرار گرفته است.

نحوه نظر سنجی

همچنین، تلاوت‌های برتر رتبه‌های اول هر گروه و در بعضی گروه سنی تلاوت نفر اول و نفر دوم در بین نظر‌سنجی قرار می‌گیرد که جمعا پنج تلاوت برتر برای نظر‌سنجی در کانال گذاشته می‌شود که تلاوتی که بیشترین آراء را در نظر‌سنجی توسط اساتید و قاریان و حافظان چه بانوان و چه آقایان کسب کند، به‌عنوان برتر به فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان تهران راه پیدا می‌کند.

مهلت نظ‌رسنجی توسط علاقه‌مندان که برای نظر سنجی حتماً باید در کانال جشنواره حضور پیدا کنند تا روز دهم بهمن‌ماه است و هر شخصی برای نظر‌سنجی فقط یک گزینه را می‌تواند انتخاب کند چرا که رأی اشخاص تنها یک گزینه است نه دو تلاوت یا همه تلاوت‌ها فقط و فقط یک تلاوت.

نتایج جشنواره تلاوت‌های مجلسی با نام «مبشر» در فضای به شرح ذیل است:

گروه سنی چهل سال به بالا:

علی زرگر از تهران

گروه سنی 30 تا 39 سال:

رتبه اول: محمدامیر عباسیان از شهرستان جهرم استان فارس

رتبه دوم: سیدمهدی رخسارزاده از کاشان

گروه سنی 10 تا 19 سال:

رتبه اول: مسعود لطفی از قزوین

رتبه دوم: سینا امینی‌راد از نهاوند

رتبه سوم: صادق قاسم‌زاده از مشهد

گروه سنی 20 تا 29 سال:

رتبه اول: حمیدرضا اکبرنژاد از البرز

رتبه دوم: سیدعباس حسینی از تهران

captcha