۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایلام در دهه فجر اجرا می‌شود
کد خبر: 3566485
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
محمدنیاکان:

۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایلام در دهه فجر اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری به همت این نهاد و ادارت شهرستان‌ها در بخش‌های شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، علی محمدنیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عصر امروز در نشست مشترک دستگاه‌های فرهنگی زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان، اظهار کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه 22 در 22 در سطح استان برگزار می‌شود.
وی ببیان اینکه در این برنامه 22 جشن در سطح 10 شهرستان و 10 بخش و 2 جشن روستایی در زرین‌آباد و هلیلان برگزار می‌شود، افزود: همچنین در این ایام فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر در سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام اکران می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: جشن‌های انقلاب در سال جاری با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان و اقشار مختلف مردم در مرکز شهرستان‌های ده‌گانه استان برگزار می‌شود و در این جشن‌ها، تلاش می‌شود که فرهنگ و هنر هر شهرستان‌ها معرفی شود.
محمدنیاکان اضافه کرد: جشن‌های روستایی نیز در مناطق محروم استان با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی در پایان خواستار همکاری هر چه‌بهتر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برنامه‌ریزی به‌ منظور اجرای باشکوه آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری شد.
captcha