استفاده از ظرفیت رادیو قرآن برای تربیت 10 میلیون حافظ
کد خبر: 3573958
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

استفاده از ظرفیت رادیو قرآن برای تربیت 10 میلیون حافظ

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر رادیو قرآن و قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمید محمدی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني راديو قرآن، سید میعاد صالحی، مدیر رادیو قرآن و حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی، قائم‌مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در محل رادیو قرآن دیدار و گفت‌وگو کردند، در این جلسه راهکارهای تعامل سازنده رادیو قرآن و دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.
در این زمینه پیرو مطالبه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از سوی رهبر معظم انقلاب و با توجه به راه‌اندازی هیأت «اندیشه‌ورز» حفظ قرآن کریم در رادیو قرآن در دوره مدیریت جدید رادیو قرآن و با عنایت به ابلاغ طرح ملی حفظ قرآن کریم از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و لزوم تدوین نهایی اقدامات ملی ذیل این طرح در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مقرر شد از ظرفیت بالای هیأت اندیشه‌ورز حفظ رادیو قرآن که با حضور اساتید برجسته حفظ قرآن کریم تشکیل شده است، در راستای ارتقای اقدامات ملی در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم استفاده گردد.
بررسی طرح‌های ویژه قرآنی رسانه ملی و به ویژه رادیو قرآن در خصوص ایام ماه مبارک رمضان و همچنین فصل تابستان از محورهای دیگر این دیدار بود. همچنین در این جلسه مباحثی در خصوص ارتقای برنامه‌های حوزه ترجمه، تفسیر و معارف قرآنی و نشر معارف کاربردی در رادیو قرآن مطرح گردید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۳
0
0
باید این موضوع به طور صحیحی در دستور کار قرار گیرد
captcha