احتمال تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن وزارت ارشاد دهه اول اسفند
کد خبر: 3575885
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

احتمال تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن وزارت ارشاد دهه اول اسفند

گروه مسابقات: با اینکه پیش از این، دهه فجر انقلاب اسلامی زمان برگزاری مراسم تجلیل از شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری اعلام شده بود،‌ اما هنوز این مراسم برگزار نشده و اطلاع‌رسانی دقیقی در مورد آن نیز صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حالی بیش از دو ماه از برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری حفظ قرآن و نیز نزدیک به 50 روز از اعلام نتایج آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گذرد که هنوز هم خبرهای موثقی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان این آزمون از سوی مسئولان قرآنی وزارت ارشاد اعلام نشده است.
با اینکه پیش از این، دهه فجر انقلاب اسلامی زمان برگزاری این مراسم اعلام شده بود،‌ اما با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از آن تاریخ، اطلاع‌رسانی دقیقی در مورد آن نیز صورت نگرفته تا همه چیز منتهی به گمانه‌زنی در مورد برگزاری این مراسم شود. گمانه‌زنی‌هایی که خبر از برگزاری این همایش در دهه اول اسفندماه می‌دهد.
پانزدهمین آزمون سراسری حفظ قرآن کریم که از امسال به صورت سالانه برگزار می‌شود، تا پیش از این به صورت دو نوبت در سال برگزار می‌شد، در این آزمون بیش از ۷۰ هزار نفر از جمله قرآن‌‌آموزان مؤسسات قرآنی سراسر کشور حضور داشته و رقابت خود را در حوزه‌های در نظر گرفته شده در ۳۲۰ شهرستان کشور انجام دادند.
این آزمون در بخش قرآن‌آموزان موسسات روز 20 آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتایج آن اوایل دی‌ماه اعلام شد و قرعه‌کشی اهدای جوایز به برگزیدگان نیز در بهمن‌ماه صورت گرفت تا همه چیز برای برگزاری مراسم تجلیل از این افراد مهیا شود.
captcha