ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات و مساجد منطقه 15
کد خبر: 3575992
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات و مساجد منطقه 15

گروه جامعه: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت به مناسبت هفته ملی سلامت مردان (اول تا هفتم اسفند) خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید‌رضا اسماعیلی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 با اعلام مطلب فوق افزود: با همکاری اداره سلامت و انجمن ارولوژی ایران، ویزیت رایگان ارولوژی ویژه آقایان روز پنج شنبه پنجم اسفند ماه از ساعت 9 تا 12 در خانه سلامت سرای محله مطهری انجام خواهد شد.

به گفته وی همایش پیشگیری از بیماری ویژه مردان از دیگر برنامه‌های این هفته است که سه شنبه سوم اسفند از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات کیانشهر شمالی برگزار می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: همزمان با هفته سلامت مردان ایستگاه‌های سلامت با هدف آگاه‌سازی شهروندان در خانه‌های سلامت سراهای 21 گانه منطقه و مساجد برپا شده و کارشناسان مستقر در این ایستگاه‌ها آموزش‌های لازم را به شهروندان ارائه خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده کارگاه‌های آموزشی با عناوین خود مراقبتی و پیشگیری از بیماری‌ها، پیشگیری از حوادث ترافیکی، بهداشت و سلامت مردان و ...  در طول این هفته در خانه‌های سلامت و مساجد برگزار می‌شود.
captcha