توزیع 105 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری بین دانش‌آموزان
کد خبر: 3577496
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

توزیع 105 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری بین دانش‌آموزان

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به توزیع 105 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاری در بین دانش‌آموزان خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته مردم خراسان‌جنوبی در جشن نیکوکاری بیش از 1 میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از این مبلغ ۹۴ میلیون تومان از مدارس استان جمع‌آوری شد.

سید رضا حسینی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: ۱۰۵ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

وی اظهار کرد: مراسم جشن نیکوکاری به طور همزمان در سراسر کشور طی روزهای چهارشنبه ۱۸ اسفند در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در پایگاه‌های اصلی در سطح شهر و جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می شود.

وی بیان کرد: جشن نیکوکاری در سال جاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

حسینیادامه داد: صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در مراکز اقتصادی، تجاری و مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین‌ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه راه آهن، پلیس‌راه، بازارچه‌های محلی و مکان‌های تجمع مردمی مستقر شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی یادآور شد: در سال گذشته مردم خراسان‌جنوبی در جشن نیکوکاری بیش از 1 میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از این مبلغ ۹۴ میلیون تومان از مدارس استان جمع‌آوری شد.

captcha