یک گام تا تصویب نهایی اسا‌س‌نامه اتحادیه‌های استان‌ها
کد خبر: 3578098
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
بهبودی خبر داد:

یک گام تا تصویب نهایی اسا‌س‌نامه اتحادیه‌های استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت کشور از تصویب بخش عمده‌ای از اساس‌نامه اتحادیه‌های استان‌ها در جلسه امروز این هیئت خبر داد.

حسین بهبودی،‌ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری پنجاه و یکمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد و گفت: این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار شد و مدت سه ساعت نیز به طول انجامید و به دلیل اینکه بررسی اساسنامه‌های اتحادیه‌های استان‌ها در دستور کار هیئت قرار داشت، با تفصیل بیشتری برگزار شد.
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت ادامه داد: طی این جلسه تقریبا بخش عمده‌ای از اساس‌نامه اتحادیه‌های استانی کشور به تصویب اعضای هیئت رسید و بخش باقی مانده نیز در جلسه فوق‌العاده آتی هیئت که طی هفته آینده برگزار می‌شود، به تصویب خواهد رسید.
مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: امیدواریم با تصویب نهایی اساس‌نامه اتحادیه‌های استانی، زمینه برای برگزاری هرچه زودتر مجمع عمومی استان‌های برای تشکیل اتحادیه‌ها واحد استانی فراهم شود که در نهایت نیز منجر به تشکیل اتحادیه واحد کشوری شود.
captcha