چشم‌انداز مسابقات قرآن سال 96 ارائه می‌شود
کد خبر: 3579521
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
در جلسه آینده ستاد عالی مسابقات؛

چشم‌انداز مسابقات قرآن سال 96 ارائه می‌شود

گروه مسابقات: مسئول دبیرخانه ستاد عالی مسابقات، با اشاره به برگزاری ششمین جلسه ستاد عالی مسابقات قرآن کشور،‌ گفت: در این جلسه چشم‌انداز مسابقات قرآن سال 96 ارائه خواهد شد.

محمد بنیادی،‌ مسئول دبیرخانه ستاد عالی مسابقات قرآنی کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه تشکیل این ستاد منشأ بسیاری از آثار پربرکت بوده است، گفت: در این ستاد کمیته‌های مختلفی فعالیت دارند. این ستاد در هفته آینده شاهد برگزاری جلسه دیگری خواهد بود.
وی افزود: روز 17 اسفندماه ششمین نشست ستاد عالی مسابقات با حضور رئیس سازمان اوقاف و دبیر این ستاد برگزار خواهد شد. در این نشست موارد مختلفی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یکی از این موارد ارائه گزارش جامعی از سال 94 و 95 خواهد بود.
بنیادی با تأکید بر اینکه در این گزارش افراد و کمیته‌های برتر مشخص خواهند شد، تصریح کرد: همچنین در این نشست شاهد ارائه یک گزارش جامع خواهیم بود که با حضور نمایندگان مؤسسات و نهاد و وزارت‌خانه‌ها و اعضای ستاد برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه ستاد عالی مسابقات قرآن کشور خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست اعضای ستاد و مسئولان نهادها و وزارت‌خانه‌ها نیز گزارش‌هایی را ارائه خواهند کرد.
وی همچنین اظهار کرد: طرح و برنامه جامع و سند ستاد عالی مسابقات از طریق مسئول مربوطه ارائه خواهد شد، در این نشست همچنین چشم‌انداز سال 96 را به تصویر خواهیم کشید.
captcha