برپایی آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران در سال 95
کد خبر: 3580597
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

برپایی آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران در سال 95

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران طی امسال، فردا، 15 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شانزدهمین جلسه شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران و آخرین جلسه شورای مرکزی این جمعیت طی سال 95، فردا، 15 اسفندماه در دفتر مرکزی این جمعیت تشکیل می‌شود.
طی این جلسه در خصوص دهمین مجمع این جمعیت و مکان برپایی پنجمین جلسه نقد منصفانه و پاسخ مسئولان قرآنی که مقرر شده با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی در بهار سال 96 برگزار شود، بحث و تبادل نظر می‌شود.
 لازم به ذکر است طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار بود که این نشست نقد تا پایان سال 95 برگزار شود اما به دلیل اینکه بسیاری از مراکز، آمادگی همکاری برای در اختیار قرار دادن سالن به صورت رایگان را نداشتند، مجمع دهم به بهار 96 موکول شد.
یادآور می‌شود، محمدرضا پورمعین به‌عنوان رئیس و سیدوحید مرتضوی، یوسف افراش، محمدرضا خرمیان، محمدمهدی بحرالعلوم، اکبری، بهمن جاهی، طاهری، حوریه عقبایی، نجفی و پورایوانی به‌عنوان اعضای هیئت مدیره و محسن بادپا و میرزایی به‌عنوان بازرسان این شورا هستند.
همچنین این جلسه، یکشنبه، 15 اسفندماه، ساعت 7:30 در دفتر جمعیت قرآنی استان تهران واقع در خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهید نظری، کوچه بختیاری، پلاک ۱ برگزار می‌شود.
captcha