امیدوارم امانت دار خوبی برای ثمره کاریتان باشم
کد خبر: 3581544
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
قالیباف خطاب به بازنشستگان شهرداری:

امیدوارم امانت دار خوبی برای ثمره کاریتان باشم

کانون خبرنگاران نبأ: قالیباف در مراسم همایش تجلیل از نیم‌قرن خدمت صادقانه پیشکسوتان مدیریت شهری با عنوان وقتی طهران، تهران شد، گفت: امیدوارم امانت دار خوبی برای ثمره کاریتان باشم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم همایش تجلیل از نیم‌قرن خدمت صادقانه پیشکسوتان مدیریت شهری با عنوان وقتی طهران، تهران شد روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه با سخنرانی قالیباف، شهردار تهران و منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و با حضور خانواده کارکنان شهرداری در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
براساس گزارش ایکنا، این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران توسط محمدی آغاز و سپس تیزر همایش وقتی طهران،‌ تهران شد به نمایش در آمد، بعد از آن صوت آیات قرآن و اذان به صورت زنده در تالار بزرگ کشور طنین انداز شد.
قبل از سخنرانی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نماهنگی از گزارش عملکرد یکساله سازمان با عنوان خدمت رسانی به بازنشستگان شهرداری تهران زیرپرچم مدیریت جهادی پخش شد.
منتظرالمهدی با عرض خیرمقدم و استقبال بی نظیر حاضرین درباره شخصیت بازنشستگان گفت: امروز با حضور ۱۵۰۰ خانواده دور هم جمع شدیم تا اهمیت زحمات پیشکسوتان را ارج نهیم، آنانکه به مدت ۳۰ سال در سازمان فعالیت داشتند و اکنون به عنوان شهروند کمک حال ما خواهند بود، اتفاقات گوناگونی در این مراسم رخ خواهد داد که مهم ترین هدیه گفتاری شهردار تهران می‌باشد.
وی ادامه داد: ۶ میلیون خانواده بازنشسته در سطح کشور وجود دارد با این حال سازمان توجه خاصی به آنان داشته و دارد، با وجود اینکه از افزایش حقوق بازنشستگان معذور هستیم ولی کارتهای را در انواع مختلف با اثرات گوناگون برای شما حاضرین تدارک دیده‌ایم و برای اینکه به خوبی موضوع آن روشن شود توضیحاتی را می‌دهم.
منتظرالمهدی افزود: در مورد کارت های باشگاهی نشاط که نوعی الگوبرداری از گروه های است که تشویق می‌کند مشتریان را تا بیشتر به سمت فعالیت های مختلف روی آورند، اگر شخصی مدرک تحصیلی را افزایش دهد یا اینکه صاحب نوه شود امتیازاتی به او اهداء خواهد شد، به عنوان نمونه مسابقات مختلفی که برگزار شده که جدیدترین آن حضور ۱۲۰۰ خانوار به جهت یادگیری آشپزی آقایان صورت گرفته بود می‌باشد.
مدیرعامل  سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان گفت: کارت های سبز رنگ ابتدائی به همه بازنشستگان اهداء شده است اما شرکت های مراسم های گوناگون از جمله پیاده‌روی دسته جمعی سبب تغییر به کارتهای نقره‌ای رنگ و طلایی خواهد شد که همین موضوع تخفیف ۱۰۰ درصدی را در پی خواهد داشت، هدف ما از انجام اینکار رفع کسالت پیرمردان و دوری بیماری افسردگی است.
قبل از سخنرانی شهردار تهران از چهره های شاخص و مفاخر بازنشسته شهرداری تهران تجلیل به عمل آمد و بعد با اهدای نمادین ۲ کارت طلایی و ۲ کارت نقره‌ای باشگاه نشاط و تعالی این سپاسگزاری کامل شد.
اهدای کارت های نقره‌ای به رضا زند خانه‌شهری و عفت ایران‌منش به جهت حضور موثر در برنامه های فرهنگی اجتماعی سازمان
تقدیم کارت های طلایی به بهروز سلمان زاده و معصومه مرادی‌نسب به جهت مشارکت بالا در برنامه های فرهنگی اجتماعی سازمان
اسامی چهره های فاخر تجلیل شده که سال ها برای عمران و آبادانی شهر زحمت کشیدند؛
۱. مهندس احمد جناب زاده، ریئس کانون بازنشستگان شهرداری تهران، عضو هیات مدیره سازمان بازنشستگی، مدیرعامل سازمان ها و شهردار مناطق مختلف تهران با بیش از 50 سال خدمت به همکاران شهرداری
۲. محمود داداشی، بازنشسته آتش‌نشان و پدر شهید آتش نشان حادثه پلاسکو امیر‌حسین داداشی
۳. محمد سلطانی، بازنشسته شهرداری تهران و پدر شهید آتش نشان حادثه پلاسکو حسین سلطانی
۴. حسن بیات، بازنشسته شهرداری تهران و پدر شهید مدافع حرم و جاوید‌الاثر محمدرضا بیات
۵. تیمور غیاثی، بازنشسته شهرداری تهران، قهرمان رشته دو و میدانی، رکورد دار آسیا، ورزشکار المپیکی رشته دو و میدانی و مدیر تیم های ملی دو و میدانی
۶. ملکه رنجبر، بازنشسته شهرداری تهران و بانوی سینمای ایران
۷. مصطفی فیضیان، بازنشسته شهرداری تهران، جهان دیده ترین بازنشسته متولد سال 1295
۸.علی رحیمیان اصفهانی، بازنشسته شهرداری تهران، پدر صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان ایران، فارغ التحصیل سال 1320 با 60 سال خدمت موثر برای کشور
۹. فرهاد زمانی زاده، بازنشسته شهرداری تهران، 10 سال اسارت در زندان های بعث عراق، آزاده، جانباز، ایثارگر و چهره زحمت‌کش شرکت واحد اتوبوسرانی
۱۰. خسرو اسماعیلی؛ بازنشسته شهرداری تهران، چهره فرهیخته با مدرک دکتری در حوزه پزشکی کشور
۱۱. محمد فنایی، بازنشسته شهرداری تهران، داور بین‌المللی فوتبال، کمک داور بازی فینال جام جهانی سال 94 آمریکا، چهره نام آشنای دنیال فوتبال در ایران و آسیا
قالیباف با عرض خیرمقدم به پییشکسوتان گفت: سالخوردگان حاضر در مراسم حقیقتاً در جایگاه والدین بنده خواهند بود در عین حال ۲ وظیفه اصلی برای خودم در قبال شما قائل هستم، ابتداء اینکه مجموعه شهرداری تهران خالصانه و صادقانه برای آسایش عموم مردم و البته شما فعالیت می‌کند حال مسئولیت واگذار شده امانتی است که به کمک شما به این مرحله رسیده است لذا امیدوارم امانت دار خوبی برای ثمره کاریتان باشم.
شهردار تهران ادامه داد: خیلی خوشحالم مسئولیت اداره بازنشستگی شهرداری تهران را به کسی واگذار کردم که با اراده الهی و هوشمندی خود توانسته مشکلات شما مردم را حل کند در عین حال وظیفه دوم بنده نکته های است که به دکتر منتظرالمهدی عرض می‌کنم اینکه حواسمان باشد هیچگاه به پدر و مادران حقیقی ما سخت نگذرد چرا که در آینده با مشکلات اقتصادی روبرو خواهند بود.
قالیباف در پایان خبر خوشی را به بازنشستگان داده و گفت: فاصله حقوقی بین بازنشسته ها و کارمندان فعلی شهرداری طبق گزارشات زیاد می‌باشد به همین دلیل سعی کردیم با کمک مالی در امور مسکن اندکی از این اختلافات را از بین ببریم، مصوبه‌ای را در همین جهت به مچلس ارائه کردیم تا ابعاد این موضوع بررسی شود حال قول می‌دهم از آغاز سال آینده قانون همگان سازی حقوق ها انجام بگیرد، در پایان پیشاپیش سال جدید را به شما تبریک گفته و بهترین ها را برایتان آرزومنده‌ام.
سپس دکتر قالیباف با همراهی معاونین سالن همایش را ترک کردند که با تشویق خانواده ها همراه بود.
مراسم قرعه کشی توسط نیما کریمی، مجری برنامه از بین حاضرین انجام شد و بعد از آن محمد علیزاده، خواننده پاپ کشور به اجرای کنسرت پرداخت.
علیزاده قبل از اجرای برنامه به پیشکسوتان ابراز علاقه کرد و آنان را نعمتی برای جوانان دانست، در پایان مراسم پذیرایی به عمل آمد.
محمد ایمانی‌مهر
captcha