جشنواره وبلاگ‌نویسی مباهله برگزار می‌شود
کد خبر: 3582034
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

جشنواره وبلاگ‌نویسی مباهله برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: جشنواره وبلاگ‌نویسی مباهله توسط مؤسسه غدیرشناسی با محوریت مباهله‌ مقدمه‌ای بر واقعه غدیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره فرهنگی هنری مباهله در پنج رشته نقاشی، مقاله پژوهشی، پویانمایی، داستان کوتاه و وبلاگ نویسی برگزار می‌شود. این جشنواره با محورهای مباهله سند حقانیت دین اسلام و اهل بیت پیامبر(ص)، مباهله مقدمه‌ای بر واقعه غدیر، مباهله و ابعاد تاریخی آن، مباهله و نقش بی‌بدیل خانواده در جامعه اسلامی و مباهله و تبیین چگونگی تعامل بین ادیان توحیدی و مذاهب اسلامی است.

این جشنواره توسط مؤسسه غدیرشناسی با حمایت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی جشنواره فرهنگی هنری مباهله برگزار می‌شود.
 
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی هنری مباهله ۳۱ تیرماه سال ۹۶ خواهد بود و مرحله داوری آثار هم ۱۴ مردادماه سال آینده همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد. همچنین اختتامیه این جشنواره و اعلام نتایج هم ۲۶ شهریور سال ۹۶ همزمان با روز مباهله خواهد بود.

در جشنواره فرهنگی هنری مباهله به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نقدی، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره اهداء خواهد شد همچنین علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.mobahelefestival.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است تمامی افراد شرکت‌کننده در جشنواره ابتدا باید از طریق سایت جشنواره اقدام به ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده و آن را بر روی آثار ارسالی قید کنند. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس info@Mobahelefestival.ir ارسال کنند.
captcha