بررسی تحولات دفاعی سال 95 با حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی
کد خبر: 3582705
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

بررسی تحولات دفاعی سال 95 با حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی

گروه سیاسی: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آخرین جلسه امسال خود به بررسی تحولات دفاعی سال 1395 با حضور سردار دهقان و معاونانش خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در آخرین هفته سال 95 برگزار خواهد شد و براین اساس کمیسیون اقتصادی یکشنبه، 22 اسفند، با حضور رئیس کل بانک مرکزی و دیگر مسئولان ذی‌ربط به بررسی مسائل و مشکلات مؤسسه اعتباری ـ مالی کاسپین خواهد پرداخت.
همچنین روز دوشنبه، 23 اسفند، نیز وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در کمیسیون پاسخگوی سؤالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
بررسی آخرین وضعیت سهام عدالت و تصمیم دولت در ارتباط با توزیع سود این سهام و پیامدهای آن دیگر موضوعی است که در جلسه روز سه‌شنبه، 24 اسفند، کمیسیون مطرح می‌شود.
در جلسه روز سه‌شنبه، 24 اسفند، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تحولات دفاعی کشور در سال 1395 با حضور سردار دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، و معاونان وی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
کمیسیون برنامه و بودجه نیز در همین روز به طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه رسیدگی خواهد کرد.
کمیسیون شوراها و امور داخلی در روز یکشنبه، 22 اسفند شاهد جلسه کارگروه امنیت و سیاست داخلی و مدیریت بحران می‌پردازد و در همین روز نیز لایحه اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران(مصوب 1375) و اصلاحات بعدی آن بررسی خواهد شد.
بررسی طرح مبارزه با جرائم اقتصادی موضوع دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز یکشنبه، 22 اسفند، خواهد بود.
کمیسیون عمران در همین روز به ادامه بررسی و جمع‌بندی علل سانحه ساختمان پلاسکو با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط خواهد پرداخت.
کمیسیون قضایی حقوقی نیز در این روز طرح اصلاح مجازات اعدام از قانون مبارزه با مواد مخدر را در دستورکار بررسی دارد.         
captcha