تغییر زمان تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3582819
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

تغییر زمان تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری حفظ قرآن وزارت ارشاد برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ساعت مراسم تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری حفظ قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تا پیش از این قرار بود صبح روز دوشنبه 23 اسفندماه برگزار شود، تغییر یافت.
بر همین اساس این مراسم از صبح روز دوشنبه، 23 اسفندماه به بعدازظهر این روز موکول شده و علت این تغییر نیز حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اعلام شده است.
در این مراسم از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه موسسات قرآن و عترت و همچنین مدیران موسسات برتر که عملکرد آنها در این آزمون مورد ارزیابی قرار گرفته و حائز رتبه برتر شده‌اند، تجلیل خواهد شد.  
همچنین آزمون به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان دولت با محوریت تدبر و فهم سوره مبارکه صف در سال جاری برای نخستین بار به آزمون‌های سراسری قرآن و عترت اضافه شد که از برگزیدگان این بخش شامل کارکنان برتر و سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر نیز در این همایش تجلیل خواهد شد. براساس برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم از هر دستگاه دولتی یک نفر به نمایندگی از دستگاه مربوطه، جهت حضور پرشور در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نیز قدردانی خواهد شد.
captcha