شبکه یک، دو فیلم انقلابی را در ایام نوروز روی آنتن می‌فرستد
کد خبر: 3583765
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

شبکه یک، دو فیلم انقلابی را در ایام نوروز روی آنتن می‌فرستد

گروه هنر: سی‌ام اسفند 95 و هفتم فروردین 96 دو فیلم «بادیگارد » و «ماهی سیاه کوچولو» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فیلم سینمایی «بادیگارد» سی‌ام اسفندماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. این فیلم سینمایی را ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی کرده و  پرویز پرستویی در آن نقش نخست را ایفا می‌کند.

«بادیگارد» در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در شش بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. این فیلم دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد. این ساخته حاتمی‌کیا مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی است. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می‌کند و از یکی از شخصیت‌های مهم سیاسی محافظت می‌کند، اما با کمی تأمل به این مهم پی می‌برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم سیاسی را کنار می‌گذارد و از یکی از شخصیت‌های هسته‌ای محافظت می‌کند.

بنا به این گزارش؛ پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی: پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«ماهی سیاه کوچولو»

«ماهی سیاه کوچولو» عنوانی فیلمی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که قرار است  هفتم فروردین، ساعت 16 روی آنتن شبکه یک سیما رود. مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند و بازیگرانی چون جمشيد گرگين، یاسمن معاوی و قاسم يوردخاني نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند.

این فیلم داستان عده‌ای منافق است که در سال‌های ابتدایی دهه شصت در شمال کشور در پی ایجاد فتنه هستند.

captcha