دعوت سازمان دارالقرآن برای حضور در سالگرد رحلت استاد اربابی
کد خبر: 3584097
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

دعوت سازمان دارالقرآن برای حضور در سالگرد رحلت استاد اربابی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سازمان دارالقرآن الکریم از جامعه قرآنی کشور برای حضور در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد ابوالشهید مرحوم استاد علی اربابی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم با اعلام فراخوانی از جامعه قرآنی کشور جهت حضور گسترده در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد ابوالشهید مرحوم استاد علی اربابی دعوت کرد.
در این فراخوان آمده است: «با توجه به فرارسیدن دهمین سالگرد ابوالشهید و استاد قرآن کریم، جناب استاد حاج علی اربابی، دفتر ریاست سازمان دارالقرآن الکریم و روابط عمومی این سازمان از همه قرآنیان و جامعه قرآنی دعوت می‌کند تا در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد رحلت ایشان که شام‌گاه چهارشنبه، 25 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزادگان واجب التکریم پنج تن(ع) لویزان برگزار می‌شود، شرکت کنند».
همچنین، منصور آقامحمدی، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم طی سخنانی در رابطه با مرحوم استاد اربابی بیان کرد: استاد علی اربابی بیش از نیم قرن از عمر بابرکت خود را در حوزه ترویج و آموزش قرآن کریم سپری نموده و همچنین، با حضور در کشور مصر و ارتباط با اساتید قرآنی چون مصطفی اسماعیل و دیگر اساتید، یکی از تأثیرگذارترین معلمین و اساتید قرآنی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است و بدون تردید اکثر چهره‌های فرهیخته قرآنی کشور که در حوزه قرآن فعالیت دارند، بارها و بارها در جلسات ایشان حضور یافته و از محضر این استاد ارزشمند و پدر بزرگوار شهید استفاده و بهره برده‌اند.
وی افزود: یکی از افتخارات استاد اربابی، تقدیم جوان برومند خود(شهید امیر اربابی) در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مرزهای پرافتخار این کشور است و علیرغم این به ظاهر نقصان عاطفی برای این مرد قرآنی، ایشان با روحیه‌ای بالا همواره خانواده‌های شهدا و دیگر چهره‌های قرآنی را به حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس تشویق می‌کردند و با توجه به اینکه بیست و شش سال همراه با مسابقات نیروهای مسلح و ارتش داوری‌ها و آموزش‌های قرآنی را بر عهده داشتند، در این جلسات نیز قرآنیان را به قدردانی از این دستاوردها تشویق می‌کردند. لذا از همگان به ویژه جامعه قرآنی برای حضور پرشور در این مراسم دعوت می‌شود.
captcha