بعد از حادثه پلاسکو بیشتر عاشق شغلم شدم
کد خبر: 3584301
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

بعد از حادثه پلاسکو بیشتر عاشق شغلم شدم

کانون خبرنگاران نبأ: یکی از آتش نشانان حاضر در حادثه پلاسکو بیان کرد: بعد از حادثه پلاسکو بیشتر عاشق شغلم شدم و روحیه ایثار ‌و فداکاریمان همچنان پابرجاست پس بهتر است مردم و مسئولین قدر آتش نشانان را بدانند زیراکه قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه هستند.

صادق ایمنی، آتش‌نشان ایستگاه ۳۴ و مجروح حادثه پلاسکو در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ بیان کرد: عقیده و فکر همه آتش نشانان این است که هر چه می کنند انجام وظیفه است و هیچ انتظاری از مردم ندارند.
وی اظهار کرد: بعد از حادثه پلاسکو بیشتر عاشق شغلم شدم و روحیه ایثار ‌و فداکاریمان همچنان پابرجاست؛ بهتر است مردم و مسئولین قدر آتش نشانان را بدانند زیراکه قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه هستند.
ایمنی در آخر از مردم فهیم ایران درخواستی داشت و گفت: در خصوص سلامت خود دغدغه مند بوده و از انجام فعالیت های پر مخاطره جلوگیری کنند و در ایمن نگه داشتن منزل خود بکوشند.
یادآوری می شود ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفا حریق، ساختمان به یکباره فروریخت و پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکر 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



captcha