خرید و ساخت درمانگاه‌های هلال احمر در مسیر پیاد‌‌ه‌روی اربعین
کد خبر: 3584478
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

خرید و ساخت درمانگاه‌های هلال احمر در مسیر پیاد‌‌ه‌روی اربعین

گروه سلامت: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت یکی از اقدامات مهم سال 96 این مرکز را خرید زمین و ساخت درمانگاه‌های دائمی در مسیر پیاده‌روی اربعین اعلام کرد.

سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهم‌ترین رویدادهای بخش پزشکی حج و زیارت در سال 96 را تکمیل و افتتاح پلی کلینیک ایران در کربلای معلی اعلام کرد و گفت: این پلی کلینیک در 11 طبقه‌ ویژه زائران ایرانی ساخته می‌شود و می‌تواند بخش مهمی از نیازهای پزشکی زائران ایرانی را رفع کند.

وی از تلاش برای خرید زمین‌ بین مسیر نجف تا کربلا برای ایجاد سه درمانگاه دائمی برای استفاده در ایام اربعین و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین نیز خبر داد و گفت: حدود زمین‌ها جانمایی شده است اما خرید زمین به دلیل مشکلات مالی هلال احمر امکان‌پذیر نشده و امیدواریم در سال 96 گشایشی صورت گرفته و امکان خرید و ساخت این درمانگاه‌ها فراهم شود.

مرعشی اعلام کرد: خیرانی که علاقه‌مند هستند در ساخت این درمانگاه‌ها مشارکت داشته باشند می‌توانند با مرکز پزشکی حج و زیارت تماس گرفته و حتی نقشه‌ها و جانمایی‌ها را مشاهده و برای بازدید به کربلا بروند.


لازم به ذکر است: نیکوکاران می‌‏توانند برای مشارکت در ساخت این درمانگاه‌ها کمک‌های نقدی خود را به حساب ۴۹۷۸۶۰۲۴۱۴ به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۹۵۰۹۱۴۴۳ واریز کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۷
0
0
این موضوع اگر تحقق یابد تاثیرات خوبی به همراه خواهد داشت
captcha