حضور قهرمان تكواندوی جهان در اردوی جهادی
کد خبر: 3584632
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

حضور قهرمان تكواندوی جهان در اردوی جهادی

گروه جامعه: يوسف كرمی، قهرمان تكواندوی جهان در اردوی جهادی دلگان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی، يوسف كرمی، قهرمان تكواندوی جهان و المپيك كه براي شركت در اردوی جهادی به روستای هندل آباد از توابع شهرستان دلگان سفر كرده است، گفت: من با اشتياق فراوان از دعوت جهادگران برای حضور در اردوی جهادی دلگان در سيستان و بلوچستان استقبال كردم. در حال حاضر با كمك جهادگران در حال ساخت مسجد هندل آباد هستيم.

وي افزود: از قبل كم و بيش با اردوهای جهادی آشنا بودم اما خيلي دوست داشتم خودم در يك اردوی جهادی شركت كنم و طعم جهادی بودن را بچشم. شنيده بودم كه جهادگران بدون دريافت دستمزد فعاليت می‌كنند. در اين دو روز از نزديك ديدم كه جهادگران بدون دستمزد و بي وقفه كار می‌كنند. من خلوص جهادگران را از نزديك ديدم.

كرمی اظهار كرد: كار جهادگران در اردوهای جهادی كه برای رفاه و خدمت رسانی از زندگی خود می‌زنند و در دورترين نقاط كشور برای مستضعفين زحمت می‌كشند بسيار ارزشمند است. پروژه‌های اجرايی توسط بسيج سازندگی، زودبازده و كم هزينه هستند و اولويت اجراي اين پروژه‌ها نيز خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم است.

وی گفت: از ورزشكاران و هنرمندان می‌خواهم كه با حضور در اردوهاي جهادي نشان بدهند كه هر كجا يك ايرانی در سختی باشد ما در كنارشان هستيم و فرقي ندارد كه اين اردوي جهادي در كجاي اين خاك برپا شود. اردوهاي جهادي بايد تبديل به يك فرهنگ شود و همه ما خدمت به محرومين را يكی از برنامه‌های اصلی خود در زندگي قرار دهيم.

حضور قهرمان تكواندوي جهان در اردوي جهادی

حضور قهرمان تكواندوي جهان در اردوي جهادی
captcha