مشارکت شعبه رسالت جامعةالقرآن در طرح «مادران آسمانی؛ تجلیل ایرانی»
کد خبر: 3585129
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

مشارکت شعبه رسالت جامعةالقرآن در طرح «مادران آسمانی؛ تجلیل ایرانی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در آستانه تولد حضرت زهرا(س)، قرآن‌آموزان و حافظان و مربیان شعبه رسالت بانوان جامعةالقرآن در طرح «مادران آسمانی؛ تجلیل ایرانی» به منظور تجلیل از مقام مادران شهید شرکت کردند.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح «مادران آسمانی؛ تجلیل ایرانی» در شمال شرق تهران منطقه چهار و مسجد الاقصی با حضور قرآن‌آموزان و حافظان دوره مقطعی و تخصصی و مربیان شعبه رسالت جامعةالقرآن برگزار شد.
وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان طی حضور در منزل خانواده شهیدان اعلمی، در دی‌ماه سال 94 فرمودند «من بدون تعارف، نشستن پهلوی والدین شهدا و روی فرش آنها و زیر سقف آنها را برای خود سعادت می‌دانم، برای خود مفید می‌دانم. ما از شماها کسب روحیه و معنویت می‌کنیم، الحمدلله رب العالمین».
روحی با اشاره به اجرای این طرح در آستانه تولد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن، اظهار کرد: طی اجرای این طرح علاوه بر ارائه خاطراتی از سوی خانواده این شهدا، هدیه و لوح‌های به رسم یادبود اهدا شد.
مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن بیان کرد: طرح «مادران آسمانی» فرصتی در راستای پاسداشت و تکریم از مادران شهدای گلگون کفن کشورماست که همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر در سراسر کشور و با تلاش گروه‌های مردمی پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، اتحادیه انجمن اسلامی، کانون‌های فرهنگی و مدارس، تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزش و همچنین داوطلبان افتخاری که در سایت خادمان افتخاری این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: هشتمین دوره طرح بین‌‌المللی مدران آسمانی از 26 تا 29 اسفندماه در سراسر کشور و برخی از کشورهای محور مقاومت عراق، لبان و سوریه برگزار می‌شود که طی این طرح هدایایی به همراه گل که به نیابت از شهید هر خانواده پیشکش به مادر آن شهید انجام می‌گیرد.
روحی گفت: مؤسسه جامعةالقرآن امسال سومین سال است که در طرح «تکریم مادران آسمانی» شرکت کرده است که طی این دوره نیز حضور حفاظ، قراء و قرآن‌دوستانی را داشت که به دست بوس مادران آسمانی و تجلیل از مقام مادران این شهید پرداختند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن افزود: امسال 15 هزار مادر شهید در سراسر کشور به همراه 30 کشور محور مقاومت دیگر عراق، لبنان و سوریه تقدیر شد که در این طرح گروه‌های مردمی همراه آنها بودند که هدف از آن برگزاری فرمایش مقام معظم رهبری است که آن «تکریم شهدا کمتر از شهادت نیست».
captcha