بیش از 10 سال افتخار خادمی قرآن را دارم
کد خبر: 3585457
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

بیش از 10 سال افتخار خادمی قرآن را دارم

گروه فعالیت های قرآنی: قاری برجسته استان یزد گفت: 15 سال است که فعالیت قرآنی را انجام می دهم و بیش ار 10 سال است که افتخار خادمی قرآن نصیبم شده است.

محمدحسن حسن زاده، قاری برجسته کشور و استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: بنده متولد سال 1369 در استان تهران و از سنین طفولیت با قرآن آشنا شدم.
وی مشوق اصلی خود را پدر و مادرش معرفی کرد و افزود: بنده از همان دوران کودکی در مراسم های مختلف شرکت می کردم و به اجرای برنامه تلاوت می پرداختم و موفق شدم بعد از سالیان سال زیر نطر اساتید بزرگوار رتبه های استانی و کشوری کسب کنم.
حسن زاده ادامه داد: رتبه اول دانش آموزی در رشته قرائت در قم در سال 88، رتبه اول رشته ابتهال جشنوراه بین المللی امام رضا در سال 91، رتبه سوم مسابقات ترتیل کشور در سال 93، رتبه اول رشته ترتیل مسابقات اوقاف کشور در سال 94 از جمله افتخارات بنده است.
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
وی ادامه داد: همچنین در سال 95 توفیق یافتم دو مرتبه خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوم و به اجرای برنامه بپردازم که اولین دفعه روز اول ماه مبارک رمضان به همراه گروه ملی استان یزد، تواشیح در خصوص شهدای منا را اجرا کردیم و همچنین 12 ماه مبارک نیز مجددا به خدمت حضرت آقا برای اجرای برنامه ترتیل خوانی شرفیاب شدم.
این قاری برجسته استان گفت: بنده حدود 15 سالی است که فعالیت قرآن انجام می دهم و 10 سال است که مربی جلسه قرآن هستم و در بیت الزهرا محله شیخدا، سه شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا در خدمت قرآن و اهل بیت هستم.
حسن زاده افزود: همچنین چهارشنبه شب ها در حسینیه ام الائمه ابتدای بلوار بسیج حدود سه ماهی است که جلساتی پایه گذاری شده و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
وی ادامه داد: دهمین جلسه قرآن کریم در حسینیه ام الائمه با حضور قاریان بین المللی و کشوری برگزار و استاد احمدی وفا از تهران مهمان ویژه این مراسم بودند.
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
حسن زاده افزود: همچنین حاج روح الله تقوایی پیشکسوت قرآنی استان و گروه تواشیح ثامن الحجج به اجرای برنامه پرداختند و این مراسم اختتامیه جلسات سال 95 در حسینینه انصار الزهرا با حضور جامعه قرآنی از خواهران و برادران برگزار شد.
این مربی قرآن گفت: درخواست مسئولان هیات انصار الزهرا این بود که سلسله محافل قرآنی را داشته باشیم و فقط جلسه تخصص آموزش قرآن نباشد و مستعمین از آیات قرآن بهره مند شوند و خوشبختانه هر هفته شاهد حضور علاقه مندان هستیم.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این جلسات تصریح کرد: هدف این است که دوبال گرانبها قرآن و اهل بیت در کنار هم باشند و چون بیشتر کارها در خصوص اهل بیت انجام می شد تصمیم برآن شد که جلسات قرآنی نیز در این حسینیه و با همت هیات برگزار شود و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
بیش از ده سال افتخار خادمی قرآن را دارم
captcha