تلاوت قرآن را در برنامه روزمره خود بگنجانید
کد خبر: 3585614
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
امام جمعه نصرآباد:

تلاوت قرآن را در برنامه روزمره خود بگنجانید

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین کمال دشتی در خطبه‌های نماز جمعه نصرآباد جرقویه اصفهان، گفت: علاوه بر تقوا و پرهیزکاری، تلاوت قرآن در منزل توسط همه اعضای خانواده باعث نورانیت منزل و خانه دل می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال دشتی، امام جمعه نصرآباد جرقویه اصفهان، چهارم فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در ادامه مباحث خانواده مهدوی و عوامل مؤثر بر معنویت خانواده با استناد به سیره نبوی و کلام بزرگان دین، گفت: علاوه بر تقوا و پرهیزکاری، تلاوت قرآن در منزل توسط همه اعضای خانواده باعث نورانیت منزل و خانه دل و در نتیجه افزایش تقوا و دوری از گناه و زیاد شدن خیر و برکت می‌شود. بنابراین، تلاوت قرآن را در برنامه روزمره خود بگنجانید و مسئولان قرآنی شهر آموزش قرآن به خانواده‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی ضمن تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از لیلة‌الرغایب به تبیین و تشریح فرازهایی از پیام نوروزی و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در بارگاه منور رضوی پرداخت و افزود: راه رشد شهر و کشور داشتن نگاه ملی، فراجناحی و فراقبیله‌ای است؛ چنانچه در انتخابات باید به کسانی رأی داده شود که چنین دیدگاهی داشته و ولایتمدار باشند و از رأی دادن به افرادی که در پی منافع شخصی، قبیله و حزب خود هستند، پرهیز شود.
امام جمعه نصرآباد با بیان اینکه امنیت پایدار کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری جوانان عزیز انقلابی است بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال تأکید و توصیه کرد: مسئولان شهر و بخش با تشکیل جلسات در همین روزهای آغازین سال شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال را گفتمان‌سازی کنند و در صدد تحقق آن برآیند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به اقتصاد و معیشت مردم را اولویت اول کشور برای رشد و شکوفایی برشمرد و گفت: اقتصاد، تولید و مدیریت قوی از عوامل مؤثر در پیشرفت کشور هستند و واردات بی‌رویه و قاچاق دو عامل اصلی ضربه‌زننده به اقتصاد کشور هستند که مدیریت انقلابی، فعال و پر تحرک علاج این کار است.
ولی‌اله عرب‌مختاری
captcha