اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار
کد خبر: 3585750
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
بنی‌حسن خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار

گروه جامعه: معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در زیرگذر «ایوان انتظار» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی‌حسن، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: میدان ولی‌عصر(عج) به عنوان یکی از مکان‌های پرتردد شهر، محل مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی است و پس از افتتاح زیر گذر ایوان انتظار این امکان فراهم شد تا از ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی در این مکان کرده است افزود: در این ویژه برنامه‌ها، نوای موسیقی سنتی در گذر فرهنگی ایوان انتظار طنین انداز می‌شود که شامل قطعات نوروزی و حال و هوای سال جدید است.

بنی‌حسن تصریح کرد: گروه نمایشی مردان نقره‌ای نیز با موضوع «نوروز و مترو» و با انجام حرکات مفهومی به هنرنمایی می‌پردازند و در ادامه مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند در ایوان انتظار شاهد اجرای نمایش‌های پویش «از خودمان شروع کنیم» که از اسفندماه گذشته با هدف ارتقای سطح فرهنگ ترافیک در اقصی نقاط شهر در حال اجرا است، باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری از اجرای برنامه «گذر هنر» نیز خبر داد و گفت: در این گذر هنرمندان در زمینه‌هایی چون خوشنویسی، نقاشی، تذهیب، سفال برجسته، معرق، مشبک فلز و فیروزه کوبی، مشبک فلز و ملیله کاری، منبت و طراحی فرش در حضور مسافران آثار خود را خلق می‌کنند. این ویژه برنامه‌ها تا 15 فروردین‌ماه جاری، ادامه خواهند داشت.
captcha