دیدار فرمانده سپاه فتح با حلقه‌های ویژه صالحین قرآنی کهگیلویه
کد خبر: 3590787
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

دیدار فرمانده سپاه فتح با حلقه‌های ویژه صالحین قرآنی کهگیلویه

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفر چند روزه به کهگیلویه در جمع حلقه‌های ویژه صالحین قرآنی دهدشت حضور یافت و کیفیت کاری این حلقه‌ها را ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 فروردین‌ماه که در بازدید و سرکشی از ناحیه مقامت بسیج و حوزه‌های بسیج تابعه کهگیلویه به سر می‌برد، با حضور در جمع حلقه‌های صالحین ویژه قرآنی ضمن بازدید از روند فعالیت این حلقه‌ها، کیفیت و کمیت حلقه‌های صالحین قرآنی را ارزیابی کرد.
وی که سفری چند روزه به شهرستان کهگیلویه داشته است با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج در حلقه‌های قرآنی صالحین این شهرستان شرکت کرد.
بوعلی از وضعیت و محتوای این حلقه‌های قرآنی ابراز رضایت کرد و افزود: قرآن را باید هر چه بیشتر در بین جوانان و خانواده‌ها ترویج دهیم و جوانان را به حفظ قرآن کریم دعوت کنیم.
آرست، معاونت صالحین سپاه فتح استان، سعید برومندزاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به‌ همراه جمعی از کارکنان بسیج شهرستان، فرماندهی سپاه فتح را همراهی کردند.
منبع: پایگاه خبری کهگیلویه
captcha