بهره‌گیری از نظرات علما و اندیشمندان جهان اسلام در دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی
کد خبر: 3592569
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم:

بهره‌گیری از نظرات علما و اندیشمندان جهان اسلام در دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی

گروه دانشگاه: مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: اجرای این برنامه در قم بسیار مهم است و می‌تواند نقش به سزایی در کارها داشته باشد و سعی می‌کنیم از شخصیت‌های علمی و اندیشمندان خارجی در سخنرانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از ایحاء،  رضا امانی، مسئول دبیرخانه علمی همایش، در گفت‌وگو با ستاد برگزاری دهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی و با اشاره به برگزاری دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی، گفت: امسال برای نخستین‌بار این همایش در قم برگزار می‌شود، از نظر علمی دارای استحکام بسیار خوبی است و سطح کیفی مقالات بسیار بالاست.

وی گفت: تمامی ارزیابی‌ها با دقت انجام شد و فرایند ارزیابی که در این دوره از همایش شاهد بودیم در هیچ همایشی در سطح کشور، چنین مراحلی را شاهد نبودیم و از اساتید متخصص برای ارزیابی‌ها انجام شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم عنوان داشت: در دبیرخانه از صاحبان مقالات نیز اطلاع نداشتیم و تمامی مسائل کد گذاری شده بود تا ارزیابی ها به دور از هر گونه ذهنیت قبلی از سوی فرد نویسنده باشد.

امانی گفت: اجرای این برنامه در قم بسیار مهم است و می تواند نقش بسزایی در کارها داشته باشد و سعی می کنیم از شخصیت های علمی و اندیشمندان خارجی در سخنرانی استفاده کنیم.
captcha