برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان بوشهر
کد خبر: 3592909
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان بوشهر

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

صدیقه زارعی، کارشناس طرح‌های ملی معاونت امور جوانان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان بوشهر، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (12 و 13 اردیبهشت‌ماه) در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی شهدای خلیج فارس واقع در خیابان ساحلی، روبروی مجتمع تیو، جنب استادیوم شهید بهشتی برگزار  می‌شود.
‌وی به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: تا کنون 120 نفر از  آقایان و بانوان، در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از 10 شهرستان استان بوشهر ثبت‌ نام کرده‌اند که این روند تا قبل از آغاز مسابقات ادامه دارد.  
‌زارعی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ده جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی ویژه آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   
کارشناس طرح‌های ملی معاونت امور جوانان بوشهر با تأکید بر اینکه کانون شیفتگان حضرت قائم(عج) در برپایی مسابقات همکاری دارد، افزود: مراسم افتتاحیه مسابقات در روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه با تلاوت ابتدایی توسط حامد یوسفی قاری ممتاز آغاز می‌شود. این مراسم با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه انجام می‌شود.
زارعی خاطر‌نشان کرد: در بخش آقایان، سید‌عباس هاشمی، محمد جماله، عبدالله محمودی، عبدرالرسول سرخوش و در بخش بانوان، مریم بختیاری، زکیه حسینی، میترا تجلی زاده، طاهره بختیاری داوری این دوره را به عهده دارند. 
captcha