برگزاری جشن شکرگزاری قرآن کریم دانش آموزان نواحی پنجگانه تبریز
کد خبر: 3592954
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

برگزاری جشن شکرگزاری قرآن کریم دانش آموزان نواحی پنجگانه تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی: جشن شکرگزاری قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جشن شکرگزاری قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز امروز صبح برگزار شد.
محمد شاطریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در این جشن با بیان این که انس با قرآن هدف  نهایی ما از آموزش قرآن در مقطع ابتدایی است، گفت: در دوره پیش دبستانی بحث انس با قرآن نوآموزان مورد تاکید می باشد.
وی، افزود: در دوره‌های اول تا سوم ابتدایی هدف آموزش روخوانی قرآن و در پایه‌های چهارم تا ششم ابتدایی هدف آموزش روان‌خوانی قرآن است.
شاطریان، تصریح کرد: آموزگاران در 3 هزار و 300 مدرسه استان رسالت آموزش روخوانی برای بیش از 55 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی را برعهده دارند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: جشن آغاز آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در اول مهرماه و جشن کسب مهارت خواندن برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در پایان سال تحصیلی برگزار می‌شود.
احمدرضالو، مدیر آموزش و  پرورش ناحیه 4 تبریز نیز در این مراسم نقش معلمان در آموزش قرآن را مهم عنوان کرد و گفت: بر اساس حدیث شریف، بهترین افراد کسانی هستند که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد دهند.
captcha