«موج کوتاه» به زودی جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3594884
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

«موج کوتاه» به زودی جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: تهیه‌کننده «مختارنامه» خبر داد: «موج کوتاه» عنوان سریالی به کارگردانی علی‌رضا امینی است که اوایل تابستان آن را تولید خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمود فلاح، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون خبر داد: «موج کوتاه» عنوان سریالی 26 قسمتی است که اوایل تابستان آن را تولید خواهم کرد. کارگردانی این مجموعه را علی‌رضا امینی بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: در این فیلم هم همانند دیگر کارهایم پرداخت به موضوعات اخلاقی، دینی و اسلامی جزء اولویت‌هاست، چون باور دارم سینما و تلویزیون می‌تواند مبلغ بسیار خوبی برای اندیشه‌های ارزشی ما باشد. بخشی از این مجموعه قرار است در یک کشور خارجی که احتمالاً تاجیکستان خواهد بود، جلوی دوربین رود.

فلاح درباره قصه فیلم این‌گونه اطلاع‌رسانی کرد: فعلاً داستان این سریال را افشا نمی‌کنم؛ زیرا می‌خواهم بکر بودن موضوع حفظ شود، اما همین اندازه می‌گویم، قصه درباره یک مسابقه کشتی است که آدم‌های مختلفی را قرار است جابجا کند.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از خبر خود آورده است: سریالی دیگر با عنوان «میراب» در دست تولید داریم که توسط کیومرث پوراحمد کارگردانی خواهد شد. این سریال 30 قسمت خواهد بود و در آن شعار حمایت از تولید ملی مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: این فیلم که بحران کم‌آبی را مد نظر قرار داده قرار است با حمایت وزارت نیرو به احتمال قوی تا پایان تابستان جلوی دوربین می‌رود.
captcha