برترین محصولات نوآورانه اسلامی کشور انتخاب شدند
کد خبر: 3597380
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

برترین محصولات نوآورانه اسلامی کشور انتخاب شدند

گروه جامعه: سه محصول نوآورانه اسلامی کشور توسط مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی انتخاب و در نمایشگاه بین‌المللی مالزی عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در کشور مالزی برگزار می‌شود و در آن ایده‌پردازان و کارآفرینانی از سراسر جهان اسلام جدیدترین ایده‌های خود را که به صورت محصول اولیه تولید کرده‌اند، عرضه خواهند کرد.

بر همین اساس و برای اولین بار در کشور، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی با هدف فراهم کردن زمینه حضور قوی‌تر و فعال‌تر ایده‌پردازان قرآنی کشومان فراخوان دریافت‌ ایده‌ها و محصولات نوآورانه اسلامی را اعلام و از میان ایده‌ها و محصولات اسلامی ارائه شده، سه محصول را به عنوان محصول برتر انتخاب کرد.

به گزارش ایکنا، سه محصول برتر کشور شامل: 1. «بانوی آسمانی» نرم افزار نوین سبک زندگی اسلامی،2. «ترمه» تولید محصول هنری - اسلامی و 3. «رابین» در زمینه عرضه نوآورانه محصولات هنری – مذهبی، است که این سه محصول در دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی که در کشور مالزی برگزار می‌شود شرکت داده خواهد شد.

از نکات مشترک آثار برتر چند زبانه بودن و قابلیت ارائه در سطح بین‌المللی و همچنین ارائه مضامین اسلامی – ایرانی است. همچنین به صاحبان ایده‌ها و محصولات برتر گواهی برترین محصول نوآورانه اسلامی و همچنین جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است: به سایر شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در فراخوان از سوی مرکز رشد اهدا می‌شود و مراسم تقدیر از برگزیدگان و اهداء جوایز همزمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار خواهد شد.

captcha