95 درصد متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند/ آغاز مرحله دوم ثبت‌نام کاروان‌های حج
کد خبر: 3601361
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

95 درصد متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند/ آغاز مرحله دوم ثبت‌نام کاروان‌های حج

گروه جامعه: سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مرحله دوم ثبت‌نام در کاروا‌ن‌های حج از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، سید ابراهیم اسداللهی سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مرحله اول ثبت نام كاروان‌های حج 96، از 24 اردیبهشت ماه تا روز پنج‌شنبه ادامه داشته و مرحله دوم ثبت نام از امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، آغاز می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام تاکنون حدود 95 درصد واجدین شرایط در کاروان ثبت نام کرده‌اند .

سرپرست اداره کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت اعلام کرد: چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت نام نبوده، می‌تواند از روزشنبه 30 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانهhttps://haj96.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر زیارتی محل ثبت نام کاروان‌ها نسبت به ثبت نام در كاروان‌های حج اقدام کنند.

اسداللهی در پایان بیان کرد: اولویت‌های اعزام و ثبت نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تا پایان شهریور سال1385 ثبت نام کرده بودند. اما از روز شنبه در صورت وجود ظرفیت خالی در كاروان‌های حج کسانی هم که تا پایان آبان ماه سال85 در بانک ودیعه گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای نام نویسی در كاروان‌های حج سال‌جاری اقدام كنند كه در این خصوص مدیریت حج وزیارتاستان‌ها اطلاع رسانی خواهند کرد.

captcha