فراخوان سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س)
کد خبر: 3602179
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

فراخوان سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س)

گروه جامعه: سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س) مادر اسلام با موضوع وفات حضرت خدیجه(س) ویژه نوگلان حسینی رده های سنی 6 تا 15 سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س)، مادر اسلام با موضوع وفات حضرت خدیجه(س) ویژه نوگلان حسینی رده‌های سنی 6 تا 15 سال توسط کانون فرهنگی مداحان یاس کبود با مشارکت فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

هدف اصلی این سوگواره، شناسایی و معرفی استعدادها، استفاده از ظرفیت‌های نهفته آنها و تولید محصولات فرهنگی هنری اعلام شده است. موضوع این سوگواره نیز وفات حضرت خدیجه(س) است و مهلت ارسال آثار به این جشنواره ٣ لغایت ١٠ خرداد ماه ۱۳۹۶ اعلام شده است.

اعلام نتایج و انتشار تمامی آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه ١٥ خرداد و اعلام نفرات برتر و اهدا جوایز طی مراسم اختتامیه همزمان با روز وفات حضرت خدیجه (س) خواهد بود.

طبق گفته دبیرخانه این جشنواره برای ارسال آثار، هر اثر باید در قالب فایل صوتی و یا تصویری با موضوع مادر اسلام حضرت خدیجه(س) و با کیفیت مطلوب، ارسال شود. فایل‌های صوتی و تصویری ارسالی نیازی نیست لزوما میکس و ادیت شده باشند. علاقه‌مندان می‌توانید با در اختیار داشتن یک گوشی تلفن همراه ساده در این مسابقه و سوگواره مردمی شرکت نمایید.

مدت زمان هر فایل صوتی و تصویری باید حداکثر ۳ دقیقه باشد. نام اثر، نام و نام خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس باید به طور کامل همراه با اثر ارسال شود. شرکت کنندگان، باید آثار خود را به تلگرام روابط عمومی سوگواره به نشانی (@nogoolan) ارسال کنند.

به نفرات برتر این سوگواره طی مراسمی جوایزی اهدا خواهد شد. تمامی آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه با نام صاحب اثر، در کانال‌ها و سایت‌های فرهنگی هنری منتشر خواهند شد.
captcha