ساماندهی ۲۱۲خانه قرآن در خراسان جنوبی
کد خبر: 3602590
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

ساماندهی ۲۱۲خانه قرآن در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت و ساماندهی ۲۱۲ خانه قرآن در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: حجت الاسلام احمد رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۲ خانه قرآن در استان فعالیت می کند، گفت: از این تعداد ۴۲ خانه قرآن شهری و ۱۷۰ خانه قرآن، روستایی هستند.
وی از فعالیت ۷۷ موسسه فرهنگی و قرآنی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین بیش از هزار جلسه قرآن مردمی در سطح استان شناسایی شده است.
حجت الاسلام رضایی بیان کرد: تمامی تشکل های قرآنی تحت نظارت، توسط اداره امور قرآنی و کارشناسان قرآنی سطح استان ارزیابی می شوند.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۷۰۰ کلاس آموزش قرآن طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برگزاری پنج کارگاه تخصصی مدیران و مربیان و برگزاری سه کارگاه تخصصی کارشناسان از جمله فعالیت های آموزشی انجام شده طی سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه فعالیت های تبلیغی و ترویجی اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: طی سال گذشته ۸۰ محفل و مراسم قرآنی به ثبت رسیده که این آمار در حال افزایش است.
حجت الاسلام رضایی برگزاری ۱۲ مسابقه قرآنی در شهرستان ها، برگزاری سه همایش حافظان قرآن و برگزاری چهار جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را از جمله اقدامات این حوزه عنوان کرد.
captcha