برگزاری محافل انس با قرآن در 13 استان توسط بهزیستی
کد خبر: 3602729
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
سیف‌الهی خبر داد:

برگزاری محافل انس با قرآن در 13 استان توسط بهزیستی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان و برای تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین جامعه هدف خود اقدام به برپایی محافل انس با قرآن کریم 13 استان کشور کرده است.

حسین سیف‌الهی، دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه این سازمان برای اینکه در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن نیز ورود کند،‌ از فرصت ماه مبارک رمضان به عنوان بهترین فرصت برای انس با قرآن استفاده خواهد کرد، گفت: به همین علت تصمیم گرفته شده است تل یک سری محافل انس با قرآن در این ماه مبارک در برخی استان‌های کشور برگزار شود.
دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور افزود: این محافل هم برای عموم مردم و هم برای جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور خواهد بود. تلاش خواهیم کرد تا این محافل نورانی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.
سیف‌الهی با تأکید بر اینکه این محافل در 13 استان کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این استان‌ها عبارت از، کرمان، یزد، گیلان، مازندران، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان خوزستان و مرکزی خواهند بود.
وی بیان کرد: در این 13 استان یک سری محافل انس با قرآن برگزار می شود که البته از روز دهم ماه مبارک رمضان به بعد خواهد بود. تلاش خواهد شد تا در این محافل نورانی از چهره‌های شاخص استانی همچون قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح که عمدتاً از جامعه هدف سازمان خواهند بود استفاده خواهد شد. همچنین قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی نیز در این محافل حضور خواهند داشت.
دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور اذعان کرد: سعی کرده‌ایم تا این برنامه یک برنامه محدود نباشد و بازتاب خوبی به لحاظ تبلیغی و ترویجی داشته باشد تا بتوانید بیشتری تأثیر را بر روی جامعه هدف داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای فراهم کردن مقدمات هستیم و از استان‌ها خواسته شده است تا فضاهای مطلوب و مناسبی را در اختیار ما قرار دهند، چرا که از شبکه‌های استانی و سیمای قرآن نیز برای پوشش این محافل دعوت خواهد شد.
سیف‌الهی افزود: در حال حاضر نیز برای زمانبندی در حال هماهنگی‌های بیشتر هستیم و در اسرع وقت بعد از اینکه اجرای برنامه در هر کدام از استان‌ها مشخص شد، در مورد کیفیت آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
دبیر اجرایی جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور در پایان در پاسخ به این سوال که در هر استان یک محل اجرا خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه تلاش داریم تا این محافل بسیار شاخص و سطح بالا برگزار شود، فعلاً تصمیم بر اجرای یک محفل در هر استان گرفته شده است البته جا دارد در هر استان محافل جانبی نیز برگزار شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۰
0
0
برگزاری از این دست مراسم‌ها گسترش یابد تاثیرات خوبی به همراه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۰
0
0
برپایی محافل موجب ترویچ قرآن می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۵
0
0
باید برگزاری از این دست محافل مورد توجه بیشتری قرار گیرد
captcha