برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد میانه
کد خبر: 3602735
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد میانه

گروه اجتماعی: همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های شهرستان میانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها روز سه شنبه دوم خردادماه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسن امیرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این همایش گفت: جوانان را با مساجد آشنا کنید چرا که مساجد باید تکیه گاه، محل آرامش و عروج معنوی و رفع مشکلات جوانان باشد و این فقط در سایه اتحاد شما حاصل خواهد شد.
وی، با بیان اهمیت و جایگاه نماز و مساجد، به فرماندهان پایگاه‌ها تاکید کرد: باید همه فعالیت‌های پایگاه تا حد امکان در مساجد انجام شده و برنامه‌های پایگاه یا با نماز جماعت آغاز یا به آن ختم شود.
حجت‌الاسلام امیرنژاد، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای استفاده بهتر جوانان از برنامه‌های فرهنگی مساجد عنوان کرد و افزود: برای جذب و تربیت جوانان باید سخت گیری‌ها را کنار گذاشته و بایسته‌های رفتاری جوانان و مقتضیات جوانی آن‌ها را مانعی بر سر راه حضورشان قرار ندهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بخش‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را یادآور شده و احیای دین و معنویت در جهان، گسترش اسلام سیاسی، به چالش کشیدن توزیع قدرت جهانی و بیداری ملت های ستمدیده را از جمله مهم‌ترین این دستاوردها برشمرد.
captcha