روحیه شهادت طلبی باعث حفظ انقلاب اسلامی شد
کد خبر: 3603059
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

روحیه شهادت طلبی باعث حفظ انقلاب اسلامی شد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به اینکه سوم خرداد با عنوان روز مقاومت و پیروزی ثبت شده است، گفت: با روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی توانستیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه ارتش تا دندان مسلح صدام در ورودی خرمشهر متوقف شد، گفت: شهید محمد جهان آرا به همراه تفنگ داران نیروی دریایی و تعدادی از مردم عادی که با دست خالی اما ایمانی بالا وارد میدان جنگ شده بودند، 34 روز نیروهای بعثی را پشت دروازه شهر زمین گیر کردند.
وی با اشاره به اینکه سوم خرداد با عنوان روز مقاومت و پیروزی ثبت شده است، گفت: با روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی توانستیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.
سردار کریمیان با بیان اینکه در زمان حاضر در جبهه‌های جنگ نرم، سخت و امنیتی با دشمن درگیریم، اظهارکرد: برای پیروزی نیازمند همان روحیه فتح خرمشهر هستیم.
فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: دشمن به کمک نیروهای استکبار در یک جنگ نیابتی وارد شد و به خیال اینکه به جهت نامساعد بودن وضعیت اقتصادی و سیاسی نیروهای مسلح می‌تواند در همان آغازین روزهای نبرد بر ایران غلبه کند و صدام این شعار را می داد که امروز خرمشهر سه روز دیگر اهواز و یک هفته دیگر در تهران با خبرنگاران مصاحبه خواهد کرد اما ارتش تابن دندان شکن رژیم بعثی عراق که توسط 44کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم حمایت می‌شد در آستانه ورود به خرمشهر و در پل نو متوقف شد.
وی، گفت: ما سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی می‌داریم چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.
سردار کریمیان، خاطرنشان کرد: ما با فرهنگ عاشورایی و روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی می‌توانیم انقلاب اسلامی خودمان را حفظ کنیم و آن روحیه و ایمانی که ما را در خرمشهر پیروز کرد هم اکنون نیز لازم است که قوی تر از گذشته در نبرد با دشمنان پیروز شویم و انشالله این کار خواهد شد.
captcha